Beantwoord

My T-Mobile App

  • 28 november 2017
  • 6 reacties
  • 176 Bekeken

Gisteren over gestapt van een iPhone 7 naar een iPhone X maar de "My T-Mobile App" werkt niet meer. Probeer gebruiker toe te voegen maar krijg steeds een fout melding:

Storing met de app Er is een probleem met de verbinding.
Probeer het later opnieuw.

The request timed out

Heb al diverse keren de app verwijderd en opnieuw gedownload maar probleem blijft hetzelfde 😞
icon

Beste antwoord door Johrick 29 november 2017, 11:46

Hey Kees & Crepiman,

Gisteren was er inderdaad een storing bij de MTM app. Als het goed is werkt alles nu weer naar behoren en kunnen jullie weer gebruik maken van de app!

Mocht dit niet het geval zijn dan raad ik jullie aan om de app te verwijderen en opnieuw te downloaden.
Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb t zelfde probleem! Net overgestapt van kon naar tmobile en krijg de zelfde melding. 😔
Zojuist weer een keer geprobeerd, en nu kon ik inloggen. Het werkt weer!
bij mij doet de app t nog altijd niet helaas.
Reputatie 4
Badge +3
Hey Kees & Crepiman,

Gisteren was er inderdaad een storing bij de MTM app. Als het goed is werkt alles nu weer naar behoren en kunnen jullie weer gebruik maken van de app!

Mocht dit niet het geval zijn dan raad ik jullie aan om de app te verwijderen en opnieuw te downloaden.
Hallo,

inmiddels werkt de app inderdaad weer. Top!

Hartelijk dank
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Crepiman,

Wat ben ik blij om te horen dat de app het weer doet bij jou! Ik hoop dat wel samen nog lang kunnen genieten van T-Mobile #Magentalove

Reageer