Beantwoord

My T-Mobile App blijft hangen

• 31 januari 2018
  • 16 reacties
  • 985 Bekeken

Tot 6 dagen geleden probleemloos op beide nummers.
Nu op het 097 nummer geen probleem, op het 06 nummer blijft het rondje stilstaan en blokkeert.
icon

Beste antwoord door David 20 februari 2018, 09:40

Hoi Ron en Martijn,

Onze testers konden het probleem niet reproduceren. Er komt later deze week echter een nieuwe versie van de My T-Mobile App in de app stores, dus hopelijk is het probleem dan ook bij jullie verholpen!

Houden jullie ons op de hoogte? 🙂
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ron,

Heb je de laatste versie van de My T-Mobile App op jouw mobiel staan? Zo niet, dan raad ik je aan om deze te updaten. Dit is in veel gevallen al de oplossing van het probleem. Als dit geen effect heeft, verwijder dan even de app in zijn geheel en installeer deze opnieuw. Naast de update is dit de meest voorkomende oplossing voor dit soort problemen.

Mocht het onverhoopt toch nog steeds niet werken, laat dan even weten om welk toestel het gaat en of je de problemen ook bij andere functies en apps ervaart. We gaan dan verder op onderzoek uit! 🙂
Hoi David,

Uiteraard opnieuw opgestart.
Probleem blijft hetzelfde.
Bij 097 nummer direct alle gegevens en bij 06 nummer blijft het voortgangsrondje stilstaan en blokkeert het scherm.
Mijn vrouw heeft hetzelfde probleem.
Wij hebben allebei een Samsung S5.
Alle andere apps werken gewoon.

Groet, Ron
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ron,

Heb je ook gecontroleerd of de laatste versie er op staat? En wat gebeurt er als je de app verwijdert en opnieuw download? Kun je een screenshot maken van de foutmelding die je krijgt te zien? Dan zetten wij dat door naar de app ontwikkelaars.

Ik hoor graag van je!
Hoi Hajar,
Dank voor je antwoord.
Het is versie 4.9.5 (3827).
Gisteren de app verwijderd en opnieuw gedownload, geen verschil.
ik gebruik zowel een 097 nummer als een 06 nummer, mijn vrouw gebruikt ook een 06 nummer en heeft hetzelfde probleem.
Via de browser chrome krijg ik de gegevens wel te zien.
Het voortgangsrondje stopt bij de 06 nummers en dan blokkeert het scherm.
Hoe plaats ik in een bericht een screenshot?

Groet, Ron
Hoi Ron.

Als je op de mobiele versie van het forum zit, moet je eerst links bovenaan even op 'menu' tikken, dan -ergens onderaan- op 'bekijk desktopversie'. Daarna kun je afbeeldingen invoegen bij je berichten in topics. In dit topic vind je nog een uitleg.

Let er even op dat er geen persoonlijke gegevens zichtbaar zijn op je screenshot, dit is een openbaar forum.
Dank je wel.
Bij deze de screenshot.

Groet, Ron
Het probleem is toch groter als ik dacht.
Even nagedacht, het is gekomen na de laatste update.
Zowel mijn vrouw als ik opnieuw opgestart, app verwijderd, app opnieuw geïnstalleerd, opnieuw gegevens ingevoerd.
Maar het probleem blijft hetzelfde.
Oplossing?
Ik heb dit zelfde probleem.

Ik heb een Galaxy S8+, 2 weken oud. Android is helemaal up to date.

Ik heb de app geïnstalleerd, ik moet inloggen via de site en de app toegang geven, een code kiezen. Dat gaat allemaal goed.

Op het moment dat de app dan informatie wil downloaden draaien de pijltjes een paar seconden, dan stoppen ze met draaien en gebeurt er niets. Als ik dan op terug of de menu toets druk reageren die niet. Weer enkele seconden later geeft android een melding dat de app niet reageert. Ik kan dan app sluiten, wachten, en een rapport naar google sturen. Ik heb al een rapport naar google gestuurd en wachten helpt niet.

Ik heb de app vervolgens verwijderd, de telefoon herstart, de app weer geïnstalleerd, de telefoon weer herstart, daarna de app weer ingesteld met code, en dan loopt ie weer vast.
Reputatie 7
Badge +20
@Ron en @Martijn

Sorry voor de late reactie! Ik heb dit doorgezet naar mijn collega's die over de My T-Mobile App gaan. Als de laatste versie en het opnieuw installeren geen effect heeft, dan gaat het ergens anders fout. Hopelijk kunnen zij achterhalen wat de oorzaak is!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ron en Martijn,

Onze testers konden het probleem niet reproduceren. Er komt later deze week echter een nieuwe versie van de My T-Mobile App in de app stores, dus hopelijk is het probleem dan ook bij jullie verholpen!

Houden jullie ons op de hoogte? 🙂
Hoi David,

Ik had vorige week voor het laatst geprobeerd, toen liep ie nog vast.

Gisterenavond heb ik het nog eens geprobeerd. Toen liep de app niet meer vast, maar haalde hij ook niet de laatste gegevens binnen. De overzicht pagina was leeg, maar de verbruik pagina leek te werken. Er stond echter dat de gegevens van 8 februari getoond werden.

Nu heb ik nog eens geprobeerd en werkt ineens alles weer! Ik heb niets meer veranderd aan de installatie van de app. Zou het kunnen dat het een server of account probleem was wat zichzelf opgelost heeft?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Martijn,

Top dat het is opgelost! Ik had het ook nog even aangegeven bij mijn collega en hij gaf aan dat er vanochtend wel nog één en ander gesleuteld werd. Wellicht heeft dat er ook aan bijgedragen. 🙂
Hoi David,

Vandaag de updatemelding gehad.
Meteen de 5.0 binnengehaald.
Nu werkt alles weer.
Het commentaar op de playstore heb ik ook meteen aangepast.
Top.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ron,

Goed te lezen dat het is opgelost, blij dat alles weer werkt! 😃
Hallo,

ik kan sinds een paar dagen de My Tmobile app niet in. Ik log in en vervolgens blijft het laad icoontje continu verschijnen. en wanneer ik dmv mijn laptop inlog in my Tmobile, lukt het wel om in te loggen maar ik kan geen enkel gegevens zien.

ik heb contact gehad met de klantenservice, die kon wel alles zien, er was geen storing of iets. Er werd mij geadviseerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren, en evt. alle geschiedenis en website data te wissen in de browser.
Ik heb alles gedaan en niets werkt.

Waar zou het evt. aan kunnen liggen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @ferry26

Ik heb momenteel geen toegang tot je gegevens dus kan niet met je meekijken. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Geef je mij dan ook toestemming om je My T-Mobile account te verwijderen zodat je een nieuwe kan aanmaken? Vaak lost dat het probleem op. Ik hoor graag van je!

Reageer