Beantwoord

My T-Mobile app en site in 't Engels

Hallo,

Deze vraag is al vaker voorbij gekomen maar ik vroeg me af of in de 10 maanden na de vraag hier er al wat voortgang is geboekt?

Ik heb een hoop buitelandse collega's die niets met de nederlandse versie van de app of My T-Mobile site kunnen.

Met vriendelijke groet,

Thomas
icon

Beste antwoord door Rosan 2 oktober 2017, 13:11

Beste Thomas toevallig deze vraag laatst nog voorbij zien komen en daar was wederom het antwoord nee op.
Dus ik vermoed dat als een moderator deze vraag ergens deze dagen de vraag oppikt dat nog steeds zo zal zijn.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Thomas,

Op dit moment is er nog niets bekend over een Engelse versie van de app. Mochten wij dit in de toekomst gaan aanbieden dan zullen we dat uiteraard laten weten. 🙂
Hoi David,

Dank voor de bevestiging. Zijn er wel plannen om een Engelse versie uit te brengen? We zijn een kleine zakelijk klant - ongeveer 50 aansluitingen - maar we hebben best wat expats in dienst.

T-Mobile profileert zich als een provider voor zakelijke klanten en een meer internationaal georiënteerde app is dan zeker een mooi selling point.

Met vriendelijke groet,

Thomas
Reputatie 7
Badge +20
Hi Thomas,

Het antwoord van Rosan klopt inderdaad, we bieden dit nog altijd alleen in het Nederlands aan. We hebben wel alles over een bestelling en bijbehorende FAQ in het Engels, maar nog geen app of My T-Mobile. Hopelijk kun je ze tot die tijd ondersteunen en anders mag je ze natuurlijk altijd naar het Forum verwijzen voor wat hulp! 🙂
Reputatie 6
Badge +13
Beste Thomas toevallig deze vraag laatst nog voorbij zien komen en daar was wederom het antwoord nee op.
Dus ik vermoed dat als een moderator deze vraag ergens deze dagen de vraag oppikt dat nog steeds zo zal zijn.

Reageer