Beantwoord

My T-Mobile app in het Engels

• 29 november 2016
  • 4 reacties
  • 307 Bekeken

Weet iemand hoe ik de taal van de app veranderen in het engels?
icon

Beste antwoord door Pilovali 30 november 2016, 09:46

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Dat is (helaas) nog niet mogelijk. Misschien kan een T-Mobile medewerker er iets meer over vertellen. Een T-Mobile medewerker pakt deze topic binnen 24-48 uur op.

Groet,
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Dat is (helaas) nog niet mogelijk. Misschien kan een T-Mobile medewerker er iets meer over vertellen. Een T-Mobile medewerker pakt deze topic binnen 24-48 uur op.

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Alim,

Onze klantexpert Pilovali heeft het goede antwoord al gegeven. Het is inderdaad niet mogelijk om de taal naar het Engels (of een andere taal) aan te passen. Alle communicatie doen wij in het Nederlands, zoals reclames, mededelingen en dus ook My T-Mobile.

Als we je echter ergens bij kunnen helpen, dan doen we dat graag natuurlijk, dit kan ook in het Engels. 😉
Hi,

Wel jammer, moet ik aan 130 collega's uitleggen hoe my T-Mobile werkt. Zakelijk abonnement. Of mogen zij jullie elke keer bellen. Per maand 10 nieuwe werknemers die constant verwisselen van kantoor in de wereld.zoutoch mogelijk moeten zijn voor een internationaal bedrijf als tmobile.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Erwin,

Een terechte opmerking. Ik begrijp je punt volledig en heb dit daarom ook doorgezet naar de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Bedankt voor je bericht en suggestie. Mocht ik een update of meer informatie ontvangen dan laat ik het je natuurlijk weten!

Reageer