Beantwoord

My T-Mobile app iPhone 6 ..binnenland & buitenland

• 30 mei 2016
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

ik heb twee t-mobile abonnementen .....1 in America and 1 in Nederland .....met mijn iPhone 6.....is het mogelijk met de My T-Mobie app ...beide gsm nummers to opzoeken and in te zien ?

many thankyuuus
icon

Beste antwoord door Hajar 31 mei 2016, 10:17

Hi Silentlotus,

Welkom op ons Forum!

Leuk dat jij je vraag hier stelt. Ik zie dat je gister ook telefonisch contact hebt gehad met een collega en dat zij jou meer uitleg heeft gegeven hierover. Is het nog gelukt om je adres te wijzigen naar een Nederlands adres? Misschien lukt het dan wel om de Nederlandse My T-Mobile app te downloaden. Wanneer dat is gelukt dan kun je alleen een account aanmaken voor je Nederlandse T-Mobile abonnement en niet voor je Amerikaans abonnement.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je vragen hebt, let me know! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Silentlotus,

Welkom op ons Forum!

Leuk dat jij je vraag hier stelt. Ik zie dat je gister ook telefonisch contact hebt gehad met een collega en dat zij jou meer uitleg heeft gegeven hierover. Is het nog gelukt om je adres te wijzigen naar een Nederlands adres? Misschien lukt het dan wel om de Nederlandse My T-Mobile app te downloaden. Wanneer dat is gelukt dan kun je alleen een account aanmaken voor je Nederlandse T-Mobile abonnement en niet voor je Amerikaans abonnement.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je vragen hebt, let me know! 🙂

Reageer