Beantwoord

My T-Mobile app iTouch aanzetten

• 28 juni 2017
  • 3 reacties
  • 354 Bekeken

Waar Kan ik in de app de iTouch aan of uitzetten ik heb een iPhone 7
icon

Beste antwoord door Thalina 29 juni 2017, 10:44

Hoi rvhaarlem,

Welkom op het forum!

Ik heb jouw forumnaam even aangepast aangezien je jouw 06-nummer als naam had. Dit is een openbaar forum, dus iedereen kan meelezen. Lijkt mij niet de bedoeling dat iedereen jouw nummer heeft 😉 Als je liever een andere naam wilt, laat het gerust weten. Dan pas ik het aan.

Terug naar jouw vraag! Als je ingelogd bent bij jouw My T-Mobile app, kun je linksboven naar menu gaan door te klikken op de drie streepjes. Vervolgens kun je naast jouw naam en 06-nummer klikken op de twee pijltjes. Dan kan je voor profiel kiezen en vervolgens kan je 'Touch ID gebruiken' aanzetten.

Laat je weten of het is gelukt? Fijne week verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi rvhaarlem,

Welkom op het forum!

Ik heb jouw forumnaam even aangepast aangezien je jouw 06-nummer als naam had. Dit is een openbaar forum, dus iedereen kan meelezen. Lijkt mij niet de bedoeling dat iedereen jouw nummer heeft 😉 Als je liever een andere naam wilt, laat het gerust weten. Dan pas ik het aan.

Terug naar jouw vraag! Als je ingelogd bent bij jouw My T-Mobile app, kun je linksboven naar menu gaan door te klikken op de drie streepjes. Vervolgens kun je naast jouw naam en 06-nummer klikken op de twee pijltjes. Dan kan je voor profiel kiezen en vervolgens kan je 'Touch ID gebruiken' aanzetten.

Laat je weten of het is gelukt? Fijne week verder!
Bedankt voor je duidelijk antwoord en mijn nummer op het forum te wijzigen Thanks Ron
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ron,

Fijn om te horen dat het is gelukt! 🙂 Voor nu een goed weekend toegewenst en bij vragen weet je ons te vinden!

Reageer