Vraag

My T-Mobile app Loopt vast tijdens update

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
De app in iOS loopt vast bij update en is ook niet te verwijderen van mijn telefoon hebben jullie een oplossing?

3 reacties

Niet te verwijderen is raar. Je moet apps die aan het updaten zijn ook niet gebruiken dan lopen die vast.
Het is vaak zo in iOS dat als je teveel apps, muziek, files, foto's en video's erop hebt staan dat je intern geheugen vol is er niet genoeg plaats over is voor de updates en als die dan net halverwege is als het geheugen helemaal vol is houdt de update gewoon op totdat er weer geheugen beschikbaar is. iOS apps controleren niet van te voren of er genoeg geheugen is.
Ik heb nog 10 g geheugen en had hem niet in gebruik. Vind het ook heel gek. Al jaren ervaring met iOS en nog nooit gehad. Ook herstart en opschonen/sluiten hielp niet.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Woc,

Wat gek dat de app vast loopt :S. Als ik het goed begrijp heb je het toestel al een keer herstart. Lukte het daarna ook niet om de My T-Mobile app te verwijderen?

Ik ben even aan het googelen geslagen en op deze pagina op de website van iPhoned staan een aantal tips voor wanneer een app vast loopt tijdens het installeren. Zou je die tips eens door willen nemen en aan ons willen laten weten of het gelukt is?

Ben benieuwd naar je reactie!

Reageer