Sticky

My T-Mobile App update topic - stel je vragen aan de expert!

Reputatie 2
  • Oud-medewerker T-Mobile
  • 61 reacties
Goedemorgen allemaal,

Gisteren hebben we de nieuwe My T-Mobile App in de Google Play Store gezet, en maandag zullen we ook de iOS versie lanceren. In deze versie kun je onder andere:

- T-Mobile Samen aanmaken, je groep aanpassen of een cadeau kiezen
- Alles regelen wat te maken heeft met je simkaart
- Verder hebben we het mogelijk gemaakt om wanneer je een nieuwe klant bent de status van je bestelling te zien, en hebben we een aantal kleine bugs gefixt.

Zie je gekke dingen in de app, of heb je ideeën hoe we iets in de app beter kunnen doen, laat het me weten door hieronder een reactie te plaatsen!

36 reacties

Hoi Bart,

Eerste verbeterpuntjes zijn niet zozeer app gerelateerd, maar:
- Travel & Surf Pas vooraf kunnen aanschaffen en pas "activeren" wanneer gewenst / noodzakelijk. Dan bedoel ik dus niet een voucher omslachtig met email, gewoon shop/buy/add plus een knopje "activeer"
- T&S Pas is sowieso nog een hekelpuntje gezien dat we verschillende zones hebben. Laat het 'resultaat' van de pas variëren per zone, maar laat een S-pas een S-pas zijn.
- Informatie van MB's buitenland altijd zichtbaar, ook in NL... zodat je vooraf een TS Pas kan regelen
- Informatie opvraagbaar via Wifi/ander internet dan T-Mobile netwerk.

Die laatste snap ik wel een beetje, je wil een man in the middle voorkomen, maar als je in het buitenland zit zit je daar ook mee. Nu is het onhandig om eerst je wifi te moeten uitschakelen als je bepaalde onderdelen wil bekijken.
Hij loopt vast. Laadt niet meer en kan hem ook niet verwijderen
Reputatie 7
Badge +15
Hey Woc,

Ik heb je net van een reactie voorzien in dit forumtopic. Zou je er in het vervolg op willen letten dat het volgens de huisregels niet toegestaan is om berichten dubbel te plaatsen? Alvast bedankt! Ik zie je reactie graag in het andere topic tegemoet. 🙂
het zou mischien handig zijn als jullie de simkaart nummers in my t-mobile kunnen laaten zien
mvg hans
Dat zou inderdaad handig zijn Hans! 🙂 ben ik met je eens!
Zelf heb ik deze info gebruikt: https://forum.t-mobile.nl/simkaart-451/vind-mijn-simkaartnummer-op-android-iphone-windows-toestel-236703#post1166718
Reputatie 7
Badge +15
Hey Hanscoenen en King07,

Ik heb jullie reacties verplaatst naar dit topic. Hier kun je ideeën voor de My T-Mobile App plaatsen. 🙂

@Hanscoenen, was het nog gelukt om je simkaartnummer te vinden?
nee simkaart ik een vergaagt kan hem niet lezen meer zou mis handig zijn als dit ook in my t-mobile
zichbaar is mvg hans
Reputatie 4
Badge +7
Is het misschien een idee om storingen te vermelden in de app van de locatie waar je op dat moment bent.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Toetsie,

Dat is een goed idee. Bedoel je hiermee de storingen op het netwerk? Ik ga dit doorgeven aan de ontwikkelaars zodat zij hierover na kunnen denken!
Reputatie 4
Badge +7
Dat bedoel ik Issam, op de locatie waar je op dat moment bent, bijvoorbeeld in een straal van 2 km.
Reputatie 2
Ik vind dit een heel goed idee. Ik weet niet of dit op korte termijn mogelijk is, we hebben op dit moment nog geen mogelijkheid om locatie te gebruiken en te toetsen aan actuele storingen, maar ik ga hier zeker achter aan!
Reputatie 4
Badge +7
Dank je Bart, ik hoor wel hoe het afloopt.
Hallo,

Ii zag op het forum dat er twee meldingen zijn over de app van klanten die in het buitenland zijn geweest .volgens de app zijn ze nog in het buitenland maar zijn toch al een paar dagen terug......misschien nieuw probleempje?
Dit zijn de twee meldingen.

https://forum.t-mobile.nl/my-t-mobile-my-t-mobile-app-397/buitenland-271320

https://forum.t-mobile.nl/stel-vraag-419/griekenland-271303
Reputatie 2
Thanks voor je melding Bobby, dat is niet de bedoeling! We gaan er mee aan de slag.
App kan gegevens niet ophalen sinds update(android 7.1)
Reputatie 7
Badge +19
Hi biek12,

Wat vreemd. Ervaar je dit probleem nog steeds? Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Vaak werkt het daarna weer wel.

Ik hoor graag of het nu is opgelost.
Can you please have a settings in my t-mobile app to change the language to English?

Would really help expats like me to use t-mobile joyful without having to use translator all the time.

Please do it on the next update.
Please
Reputatie 3
Badge +2
Zou het mogelijk zijn om in de grafiek van het dataverbruik een tweede grafiek (-cirkel) te tonen waaruit de factuurperiode blijkt ? Dus dag 7 : 3/4 (mja, 23/30) cirkel, dag 15 : 1/2 cirkel, etc ?
Dan is in één oogopslag te zien of het datagebruik in de pas loopt met de huidige periode of dat je misschien toch maar beter wat zuiniger aan kan gaan doen (cq moet gaan nadenken over de aanschaf van een extra bundel)
Reputatie 6
Badge +17
@Malcolm1on1 en @Eric_E

Ik heb allebei jullie ideeën doorgestuurd naar mijn collega die verantwoordelijk is voor de My T-Mobile app. Bedankt voor het meedenken! 🙂
Als ik in de app pushmeldingen wil inschakelen als mijn MB's bijna opmzijn, dan lukt dat niet, en als ik op het "i" symbool erbij klik, krijg ik de melding dat ik naar de my T-mobile app moet gaan om dat te doen. Maar ja.... daar zat ik al....
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Eric,

Leuk dat je dit hebt gespot in de My T-Mobile app! 🙂 Ik heb gelijk even navraag gedaan bij mijn collega die gaat over de app en hij geeft aan we met deze optie nog aan het testen zijn. Vandaar dat je 'm nog niet aan kunt vinken. In de nieuwe versie van de My T-Mobile app kan dit wel. Hij verwacht deze nieuwe versie over een week of twee. Dus het komt eraan, maar nog heel even geduld!

Laat je het weten als ik nog ergens bij kan helpen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Het topic staat al even stil, maar we zijn nog altijd erg benieuwd naar jullie input! Wat moet er volgens verbeterd jullie worden en wat zouden jullie graag nog als nieuwe toevoegingen willen zien in de My T-Mobile App? Op deze manier weten wij wat jullie belangrijk vinden en kunnen we blijven ontwikkelen! 🙂
Reputatie 2
De nieuwe 5.0 update ziet er strak uit, jammer dat er geen functionaliteiten zijn bijgekomen voor prepaid klanten om een bundel aankoop in de app te doen en dat je dit via de website dient te doen. Had het al eens aangegeven en was misschien het goede moment om dit er gelijk aan toe te voegen.
Reputatie 2
Btw ik heb het probleem wat bobby dissel aangaf ook : https://forum.t-mobile.nl/my-t-mobile-en-my-t-mobile-app-397/volgens-my-t-mobile-app-in-duitsland-271320/index2.html

Er wordt aangegeven dat ik nog steeds in Duitsland ben terwijl ik al een poosje weer in Nederland ben, Issam gaf een jaar geleden in dat topic aan dat de collega's het aan het onderzoeken zijn. Zijn jullie collega's na 1 jaar al wat wijzer geworden? :?🆒

Reageer