Sticky

My T-Mobile App update topic - stel je vragen aan de expert!


Reputatie 2
  • Oud-medewerker T-Mobile
  • 61 reacties
Goedemorgen allemaal,

Gisteren hebben we de nieuwe My T-Mobile App in de Google Play Store gezet, en maandag zullen we ook de iOS versie lanceren. In deze versie kun je onder andere:

- T-Mobile Samen aanmaken, je groep aanpassen of een cadeau kiezen
- Alles regelen wat te maken heeft met je simkaart
- Verder hebben we het mogelijk gemaakt om wanneer je een nieuwe klant bent de status van je bestelling te zien, en hebben we een aantal kleine bugs gefixt.

Zie je gekke dingen in de app, of heb je ideeën hoe we iets in de app beter kunnen doen, laat het me weten door hieronder een reactie te plaatsen!

36 reacties

Reputatie 2
Hoi Simnlru,

Ik heb meteen even voor jou nagevraagd wat hier aan de hand is!

Gelukkig kreeg ik razendsnel antwoord van mij collega, dus bij deze koppel ik het direct aan jou terug. Mijn collega geeft aan dat de bundels inderdaad weer via de website gaan. Dit heeft te maken met de wijzigingen naar de nieuwe combi-bundels, wat het voorlopig niet mogelijk maakte om dit onderdeel in te bouwen in de app.

Ik kan begrijpen dat dit niet helemaal het antwoord is waar je op hoopt, maar ik hoop wel dat ik zo wat duidelijker heb gemaakt waarom dit het geval is!

Jammer en vreemd dat er naar de combi bundels verwezen wordt, voordat de combibundels aanwezig waren was dit ook al het geval (maand oktober/november).
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Simnlru,

Ik heb meteen even voor jou nagevraagd wat hier aan de hand is!

Gelukkig kreeg ik razendsnel antwoord van mij collega, dus bij deze koppel ik het direct aan jou terug. Mijn collega geeft aan dat de bundels inderdaad weer via de website gaan. Dit heeft te maken met de wijzigingen naar de nieuwe combi-bundels, wat het voorlopig niet mogelijk maakte om dit onderdeel in te bouwen in de app.

Ik kan begrijpen dat dit niet helemaal het antwoord is waar je op hoopt, maar ik hoop wel dat ik zo wat duidelijker heb gemaakt waarom dit het geval is!
Reputatie 2
Nou is mijn laatste bericht van een maand geleden al opgelost trouwens!

Maar een ding wil ik wel meegeven, heel erg bedankt voor het implementeren van de optie om nu via de app met prepaid ook bundels aan te schaffen! weet niet wie ik hiervoor kan bedanken maar ik bedank heel T-Mobile hiervoor!

Hoi @Issam,

Helaas sinds vorige 2 updates kan ik geen bundels meer aanschaffen via de app, als ik nu het knopje bundels aanraak ga ik gelijk naar de website om het via de website aan te schaffen.

Waarom is deze optie er weer uit? Of betreft dit een fout?

Dit stelt mij helaas toch wel teleur.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @juliank,

Dan zouden we alsnog het datagebruik monitoren en analyseren, wat dus niet mag. Daarin maakt het niet uit of dit een toevoeging in de huidige My T-Mobile app is, of een geheel nieuwe app.

In het geval van "Controleren welke applicatie/functie hoeveel MB's verbruikt?", ben je afhankelijk van andere apps. Via My T-Mobile kun je alleen een algemene dagelijkse hoeveelheid zien.

Als je nog andere suggesties hebt, let us know!
Is het dan ook niet mogelijk om een app uit te brengen die het zelfde doet als die bijlage maar dan dat de app van jullie afkomstig is
Reputatie 7
Badge +20
Hi @juliank,

Supertof dat je met ons mee wilt denken over My T-Mobile en de app, dat zien we graag! 😀

Ik vind het een goede suggestie, maar dit is jammer genoeg niet mogelijk. In verband met wettelijke verplichtingen mogen wij zelf niet inzien waar onze klanten hun data aan verbruiken. Via apps van andere partijen is dit wel in te zien, dus op die manier kunnen mobiele gebruikers zien waar hun data aan op gaat, maar wij kunnen (of eigenlijk mogen) een dergelijke optie dus niet in My T-Mobile (app) toevoegen.

Mocht je nog andere suggesties hebben, altijd van harte welkom!
Hallo T-Mobile ik heb misschien een idee voor de T-Mobile app. Ik heb nu een app die mbs bij houd van hoeveel iets word gebruikt zoals deze foto


Is het niet een idee om dit in te bouwen, in de T-Mobile app

Groet
Kan de App zo aangepast worden dat ik er weer in kan??
Om de app te gebruiken moet ik eerst op de website inloggen, en dat lukt dus niet via mijn telefoon, alleen via mijn PC:?:@
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Simnlru,

Ik ben blij om te lezen dat het is opgelost, maar ik ben nog blijer om te lezen dat jij blij bent met de nieuwe functies binnen de My T-Mobile App. Veel blijdschap in mijn vorige zin en daar doen we het voor! Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Als je in de toekomst weer vragen of suggesties hebt dan ben je van harte welkom. :)

Ik zal je bedankje doorgeven aan de verantwoordelijke!
Reputatie 2
Nou is mijn laatste bericht van een maand geleden al opgelost trouwens!

Maar een ding wil ik wel meegeven, heel erg bedankt voor het implementeren van de optie om nu via de app met prepaid ook bundels aan te schaffen! weet niet wie ik hiervoor kan bedanken maar ik bedank heel T-Mobile hiervoor!
Reputatie 4
Badge +7
Een jaar geleden heb ik een idee aangedragen, BartR zou er achteraan gaan, maar helaas niets meer gehoord.
Reputatie 2
Btw ik heb het probleem wat bobby dissel aangaf ook : https://forum.t-mobile.nl/my-t-mobile-en-my-t-mobile-app-397/volgens-my-t-mobile-app-in-duitsland-271320/index2.html

Er wordt aangegeven dat ik nog steeds in Duitsland ben terwijl ik al een poosje weer in Nederland ben, Issam gaf een jaar geleden in dat topic aan dat de collega's het aan het onderzoeken zijn. Zijn jullie collega's na 1 jaar al wat wijzer geworden? :?🆒
Reputatie 2
De nieuwe 5.0 update ziet er strak uit, jammer dat er geen functionaliteiten zijn bijgekomen voor prepaid klanten om een bundel aankoop in de app te doen en dat je dit via de website dient te doen. Had het al eens aangegeven en was misschien het goede moment om dit er gelijk aan toe te voegen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Het topic staat al even stil, maar we zijn nog altijd erg benieuwd naar jullie input! Wat moet er volgens verbeterd jullie worden en wat zouden jullie graag nog als nieuwe toevoegingen willen zien in de My T-Mobile App? Op deze manier weten wij wat jullie belangrijk vinden en kunnen we blijven ontwikkelen! 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Eric,

Leuk dat je dit hebt gespot in de My T-Mobile app! 🙂 Ik heb gelijk even navraag gedaan bij mijn collega die gaat over de app en hij geeft aan we met deze optie nog aan het testen zijn. Vandaar dat je 'm nog niet aan kunt vinken. In de nieuwe versie van de My T-Mobile app kan dit wel. Hij verwacht deze nieuwe versie over een week of twee. Dus het komt eraan, maar nog heel even geduld!

Laat je het weten als ik nog ergens bij kan helpen?
Als ik in de app pushmeldingen wil inschakelen als mijn MB's bijna opmzijn, dan lukt dat niet, en als ik op het "i" symbool erbij klik, krijg ik de melding dat ik naar de my T-mobile app moet gaan om dat te doen. Maar ja.... daar zat ik al....
Reputatie 6
Badge +17
@Malcolm1on1 en @Eric_E

Ik heb allebei jullie ideeën doorgestuurd naar mijn collega die verantwoordelijk is voor de My T-Mobile app. Bedankt voor het meedenken! 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Zou het mogelijk zijn om in de grafiek van het dataverbruik een tweede grafiek (-cirkel) te tonen waaruit de factuurperiode blijkt ? Dus dag 7 : 3/4 (mja, 23/30) cirkel, dag 15 : 1/2 cirkel, etc ?
Dan is in één oogopslag te zien of het datagebruik in de pas loopt met de huidige periode of dat je misschien toch maar beter wat zuiniger aan kan gaan doen (cq moet gaan nadenken over de aanschaf van een extra bundel)
Can you please have a settings in my t-mobile app to change the language to English?

Would really help expats like me to use t-mobile joyful without having to use translator all the time.

Please do it on the next update.
Please
Reputatie 7
Badge +20
Hi biek12,

Wat vreemd. Ervaar je dit probleem nog steeds? Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Vaak werkt het daarna weer wel.

Ik hoor graag of het nu is opgelost.
App kan gegevens niet ophalen sinds update(android 7.1)
Reputatie 2
Thanks voor je melding Bobby, dat is niet de bedoeling! We gaan er mee aan de slag.
Dit zijn de twee meldingen.

https://forum.t-mobile.nl/my-t-mobile-my-t-mobile-app-397/buitenland-271320

https://forum.t-mobile.nl/stel-vraag-419/griekenland-271303
Hallo,

Ii zag op het forum dat er twee meldingen zijn over de app van klanten die in het buitenland zijn geweest .volgens de app zijn ze nog in het buitenland maar zijn toch al een paar dagen terug......misschien nieuw probleempje?
Reputatie 4
Badge +7
Dank je Bart, ik hoor wel hoe het afloopt.

Reageer