Vraag

My T-Mobile app voor android wear installeert niet op smartwatch

• 21 september 2019
  • 2 reacties
  • 1118 Bekeken

Ik heb de my T-Mobile app op mijn telefoon geinstalleerd en dat werkt prima. Mijn aan die telefoon gekoppelde smartwatch (een Fossil Q Explorist met de laatste versie van Andriod wear) geeft aan dat op de smartwatch nu ook een versie van die app geinstalleerd kan worden, maar dat installeren wordt steeds afgebroken met een foutmelding (na een paar minuten proberen). Andere apps installeren zonder problemen op de smartwatch, dus ik wijt het probleem aan de T-Mobile app.

Ik heb dit probleem voorgelegd aan de T-Mobile klantenservice, maar heb daar nog geen antwoord van gekregen (wacht al een paar weken 😞 ). Heeft iemand binnen de community ook dit probleem (en er misschien een oplossing voor)?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Ad Verschueren

In de Playstore staat het email adres van de ontwikkelaars. applicatie@t-mobile.nl

Ik heb ze ook wel eens gemaild over een software probleem met de app en redelijk snel antwoord gekregen. Vermeld zoveel mogelijk gegevens van je telefoon en smartwatch qua hard- en software (versies).

Groet, Folkert
Dat e-mail adres heb ik ook gebruikt, en alle gegevens bijgevoegd... Voor de volledigheid hier die info:

Telefoon is een Huawei P smart 2019, model POT-LX1, draait Android 9, beveiligingspatch van 1 Aug 2019, kernel versie 4.9.148

Smartwatch is een Fossil Q Explorist W4P4, draait wear OS 2.8, systeemversie H, beveiligingspatch van 1 Aug 2019

Reageer