Vraag

My T-Mobile app werkt niet op Sony Xperia Z5 Compact

• 18 januari 2017
  • 12 reacties
  • 348 Bekeken

Beste t-mobile forum admins,

Ik kan al een tijdje geen gebruik meer maken van de my tmobile app op mijn telefoon. Bij het hoofdscherm van de app moet ik voor de 1e keer inloggen bij my t-mobile om gebruik te maken van de app. Als ik op het vinkje onderaan druk krijg ik steeds de melding sorry, er ging iets mis...Via de website kan ik gewoon inloggen dus met mijn account lijkt niets mis te zijn. Ik heb alles al geprobeerd: cookies wissen/cache van chrome wissen, mytmobile app updaten/verwijderen/opnieuw installeren, toestel aan/uit etc. Mijn toestel werkt voor de rest prima en heeft alle updates. Ik ben ten einde raad. Graag jullie hulp hierbij.

Gr,

myesildag

12 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Myesildag,

Dat is inderdaad niet handig! Wel zo fijn als je je verbruik gewoon in de My T-Mobile app kunt checken. Ik heb gelijk aan mijn collega die gaat over de app gevraagd of hij iets kon vinden bij jou, maar bij hem ging het goed. Daarom een paar vragen om te achterhalen wat er precies aan de hand is: op welk scherm gaat het precies fout? Het enige scherm met een 'checkbox' is namelijk het scherm op deze afbeelding:

Op deze pagina staat een link naar een pagina waar je nog moet inloggen voor je verder kunt. Gaat het inderdaad mis op deze pagina? Kun je misschien een printscreen plaatsen van de pagina waar je een foutmelding krijgt? Kun je verder voor alle zekerheid nog kijken of je de laatste software update op je toestel hebt staan en ook de laatste versie van de My T-Mobile app?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hoi Thalina,

Het gaat inderdaad mis op die pagina, kort nadat ik op het vinkje druk krijg ik een ander scherm met een lichtblauwe hemel als achtergrond waarop staat sorry! Er ging iets mis. De laatste versies van alle software heb ik geïnstalleerd.

Ik heb ook een beetje rond gezocht op internet. Er was iemand anders met hetzelfde probleem. Bij hem ging het om meerdere accounts. Nadat die accounts gewist waren werkte het weer. Zou het bij mij ook daaraan kunnen liggen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Myesildag,

Goede suggestie, die gaan we proberen! Ik heb je My T-Mobile account zojuist gewist. Je kunt nu weer een nieuw account aanmaken. Wil je laten weten of het daarna lukt om in te loggen?

Ik ben benieuwd! 😉
Hoi Amy,

Bedankt voor je antwoord. Helaas heeft het wissen en aanmaken van een nieuw account niet geholpen. Ervan uitgaande dat ik ook niet meerdere accounts heb op mijn nr kan het daar dus niet aan liggen.

Ik heb vandaag ook een andere browser geïnstalleerd, firefox ipv chrome. Helaas mocht dat ook niet baten. Ik kom maar niet voorbij dat scherm. Het lijkt erop alsof ik niet als klant herkend wordt. Op de pc kan ik dus wel inloggen maar op de mobiel niet. Niet via de app en ook niet via de mobiele browser.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Myesildag,

Jammer om te lezen dat het niet nog geholpen heeft! Ik heb weer contact opgenomen met mijn collega die over de app gaat. Hij heeft zojuist toch een oud account van jou gevonden (PrePaid account) en uiteraard verwijderd. Kun je het nu nog eens proberen, werkt het dan wel?

Ik hoor het graag van je!
Hoi Thalina,

Het werkt gelukkig weer, heel erg bedankt voor jullie hulp!

Gr Myesildag
ik heb sinds enige tijd op mijn Sony Experia X Compact hetzelfde probleem; is er bij mij toevallig ook een oude account bovengekomen? Via de pc inloggen werkt wel perfect...
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Pieter H,

Wat gek dat je niet kunt inloggen op de app!

Kun je eens kijken of je wel de nieuwste versie van de app hebt? Ik hoor het graag, zodat ik je aan de hand daarvan verder kan helpen. 🙂
beste Jaimy, ik heb versie 4.8. Voor de zekerheid heb ik hem van de week nog verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Op mijn telefoon staat Android 7.1.1 met buildnr 34.3.A.0.238 en beveiligingspatch 1 oktober 2017. Overigens werkt het al een paar weken niet meer, dus ook met de vorige build. Van de zomer werkte het nog prima, maar nu dezelfde verschijnselen als bovengenoemd, je wordt doorgestuurd naar inlogpagina en krijgt dan de melding: sorry er ging iets mis
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Pieter,

Ik heb het account voor je gewist. Kun je een nieuw account aanmaken en daarna laten weten of het weer lukt om in te loggen? 🙂
Hallo Jaimy,
Het werkt nu weer zoals het hoort! Dank je voor de service!
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan, Pieter. Mocht je in de toekomst nog tegen andere dingen aanlopen, dan weet je het forum te vinden! 😃

Reageer