Beantwoord

My T-Mobile buitenland

• 11 oktober 2016
  • 13 reacties
  • 580 Bekeken

Sinds een paar weken kan ik de T-Mobile app niet meer gebruiken omdat deze "Huidige zone: Duitsland " aangeeft en alleen een pas kan kopen voor in het buitenland. Ik ben gewoon in Nederland , heb T-Mobile NL in beeld. Heb app al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.
icon

Beste antwoord door Hajar 13 oktober 2016, 10:14

Hi Lies4,

Welkom op ons Forum!

Dit is een bekend probleem bij PrePaid klanten die in het buitenland zijn geweest. Je krijgt in de My T-Mobile App te zien dat je nog in het buitenland bent. Dit probleem is nu in onderzoek bij mijn collega's en ze doen hun uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!

Je kan in de tussentijd wel via de browserversie van My T-Mobile je bundels, tegoed en gegevens bekijken.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Hoi Lies,

Welkom op het forum!

Zou je eens willen proberen of je na een herstart van je telefoon wel gebruik kunt maken van de app. Tevens kun je even proberen om bij je netwerkinstellingen in je telefoon handmatig te kiezen voor T-Mobile.

Wanneer dat niet werkt, dan kan een simkaart-reset wellicht de oplossing geven. Waarschijnlijk blijft er ergens in een systeem iets hangen waardoor je blijft zitten op Duits netwerk. Een reset van je simkaart kan alleen een medewerker, dus daar zal je even op moeten wachten. Probeer eerst even bovenstaande zaken, kijken we vanaf daar verder.

Let us know!
Hoi Koen,

Herstarten en handmatig kiezen heeft geen effect. Ik blijf in "Duitsland" . Ga binnenkort wel even naar een T-Mobile winkel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lies4,

Welkom op ons Forum!

Dit is een bekend probleem bij PrePaid klanten die in het buitenland zijn geweest. Je krijgt in de My T-Mobile App te zien dat je nog in het buitenland bent. Dit probleem is nu in onderzoek bij mijn collega's en ze doen hun uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!

Je kan in de tussentijd wel via de browserversie van My T-Mobile je bundels, tegoed en gegevens bekijken.
Het probleem is al 5 maanden geleden gemeld en zo spoedig mogelijk opgelost worden, maar sinds mijn laatste bezoek aan Duitsland staat er nog steeds dat ik in Duitsland ben en een pas moet kopen. Opnieuw opstarten al geprobeerd, de app opnieuw installeren al geprobeerd, handmatig netwerk T Mobile kiezen gedaan (alhoewel er gewoon T-Mobile nl stond). Dus wat is nu de oplossing, want ik vind het knap vervelend.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Renee,

Dat is inderdaad vervelend, zeker omdat dit probleem eigenlijk al een aantal maanden geleden opgelost was. We hadden er ook al een tijd niemand over gehoord!

Ik heb dit gelijk aangekaart bij de afdeling die verantwoordelijk is voor My T-Mobile en hopelijk kunnen zij achterhalen waar dit door komt. Hopelijk kunnen we ook bij jou gauw achterhalen wat er verkeerd gaat! We laten het je weten!
Heel graag, ik ben al jaren nogal regelmatig in Duitsland en het probleem heeft zich nog nooit eerder voorgedaan bij mij, tot nu dan.
Ik hoop gauw een oplossing te vernemen.
Is er al iemand die het probleem met die T-Mobile App kan oplossen?
Inmiddels zijn er 2 weken voorbij, de app is ge-updated, niks veranderd, ik ben nog steeds "welkom in Duitsland" en moet maar een internetpas kopen.
Hoe krijg ik het probleem opgelost???
Dito
Reputatie 6
Badge +17
Hoi allemaal,

Ik heb navraag voor jullie gedaan naar de status hiervan. We zijn op dit moment nog steeds hard bezig om dit probleem op te lossen! In de tussentijd kun je gebruikmaken van My T-Mobile via de browser. Sorry voor het ongemak!
De app my t-mobile kan geen gegevens ophalen door een storing 15 April begon dit tot heden niets geen verandering de app heb ik verwijderd en opnieuw geplaatst op het toestel maar geen resultaat daarna nig 3 keer de zelfde handeling hoop dat dit snel opgelost wordt ben het eigenlijk wel een beetje zat
Reputatie 6
Badge +17
UPDATE:

De IT-afdeling is druk bezig om dit probleem op te lossen! Zoals het er nu naaruit ziet, is het probleem na 23 april opgelost. Zodra er een nieuwe update is, laat ik dat uiteraard aan jullie weten!
Heel graag, ik ben al jaren nogal regelmatig in Duitsland en het probleem heeft zich nog nooit eerder voorgedaan bij mij, tot nu dan.
Ik hoop gauw een oplossing te vernemen.

Was vorig jaar hetzelfde probleem, toen naar 2 maanden opgelost en nu weer terug
Reputatie 6
Badge +17
@Waterval,

Ik heb jouw vraag even verhuisd naar het lopende topic over dit probleem, zo houden we het forum overzichtelijk :)

Terug naar jouw vraag! Het is inderdaad bij ons bekend dat de My T-Mobile app voor sommige PrePaid gebruikers niet goed werkt. Onze IT-afdeling heeft het probleem inmiddels gevonden en de verwachting is nu dat het na 23 april is opgelost. In de tussentijd kun je My T-Mobile via de browser bekijken. Sorry voor het ongemak!

@Linx,
Het klopt inderdaad dat we eerder dit probleem hebben gehad. Helaas is het weer terug bij een aantal van onze PrePaid klanten. Onze IT-afdeling doet zijn uiterste best om het nu voor altijd op te lossen 🙂 We zijn ook druk bezig met een nieuwe systeem voor PrePaid, dus daarmee zou het probleem ook opgelost moeten worden. De verwachting is nu in ieder geval dat het probleem na 23 april is opgelost. We houden jullie op de hoogte in dit topic!

Reageer