Sticky

[My T-Mobile] FAQ / Veelgestelde vragen

• 31 mei 2011
  • 0 reacties
  • 20720 Bekeken

Reputatie 6
Veel zaken kun je regelen via My T-Mobile. Via deze link vind je een overzicht van de selfservice-mogelijkheden.

Heb je vragen over de belstatus, kijk dan eerst in het topic [Belstatus] FAQ / veelgestelde vragen.

Andere veelgestelde vragen en de antwoorden daarop vind je hieronder.

Is het mogelijk om meerdere 06-nummers te koppelen aan één My T-Mobile account?
Nee, het is niet mogelijk om meerdere 06-nummers te koppelen aan één My T-Mobile account. Je kunt voor ieder 06-nummer afzonderlijk een nieuwe My T-Mobile account registreren. Dit geldt ook voor het registreren met een iPad.

Waarom staat mijn factuur nog niet op My T-Mobile?
De nieuwe factuur kan pas worden gemaakt, zodra de nieuwe factuurperiode is ingegaan. Over het algemeen kun je de factuur op My T-Mobile terugvinden 5 dagen nadat je nieuwe bundel is ingegaan.

Ben je net klant bij T-Mobile geworden en is je 06-nummer overgezet, dan kan het zijn dat je eerste factuur niet zichtbaar is op My T-Mobile, omdat deze onder het 'tijdelijke' 06-nummer is opgemaakt. Wil je de factuur alsnog ontvangen, dan kun je deze vraag stellen in de categorie My T-Mobile op het Forum of telefonisch contact opnemen met T-Mobile Klantenservice (06-24001200).

Hoe kan ik mijn nieuwe simkaart activeren via My T-Mobile?
Heb je van T-Mobile een simkaart en brief ontvangen met daarin de vraag je simkaart te activeren? Via deze link kun je dit in orde maken. Plaats na het invoeren van de gevraagde gegevens de simkaart in de telefoon en zet deze aan. Je ontvangt een sms’je als de activatie geslaagd is en je kunt de simkaart direct gebruiken! Werkt de simkaart nou niet gelijk, zet dan het toestel even uit en weer aan.

Ik heb mijn contract vernieuwd, maar ik zie nog steeds de oude contractinformatie. Hoe kan dat?
De nieuwe contractinformatie zie je pas terug op het moment dat de contractvernieuwing in is gegaan. In de bevestiging van de contractvernieuwing (die je per e-mail of per post hebt ontvangen) kun je zien op welke datum dit is.

Voorbeeld: Je contract loopt tot en met 5 juni. Je hebt een contractvernieuwing aangevraagd op 4 april. Je ziet de nieuwe contractinformatie op My T-Mobile vanaf 6 juni.

Waarom kan ik mijn Voordeelbundel niet veranderen via My T-Mobile?
► Als er achter de naam van de Voordeelbundel het woord 'Vast' staat (bijvoorbeeld Deezer Vast), dan betekent dit dat de Voordeelbundel gekoppeld is aan je huidige contractperiode. Binnen deze periode kun je de Voordeelbundel niet uitzetten.

óf

► Als je een 'Flexibele' Voordeelbundel hebt geactiveerd, dan kun je de Voordeelbundel na één maand weer uitzetten. Er geldt een minimale looptijd van één maand.

Heb je een andere vraag over My T-Mobile, dan kun je die hier op het Forum terugvinden of zelf een Forumvraag stellen!

This topic has been closed for comments