Beantwoord

My T-Mobile; geen belminuten?

Waarom zie ik mijn belminuten niet mij My T mobile?
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 20 augustus 2014, 09:07

Hoe lang is dit al zo? Is dit op de PC of in de app?

Als je vandaag een nieuwe bundel hebt gekregen of je abonnement is gewijzigd, dan kan het tot 24 uur duren voor de status volledig is bijgewerkt.

Is het langer of is er niks gewijzigd (dus ook geen nieuwe bundel), geef het dan nog even aan.

Bekijk origineel

3 reacties

Hoe lang is dit al zo? Is dit op de PC of in de app?

Als je vandaag een nieuwe bundel hebt gekregen of je abonnement is gewijzigd, dan kan het tot 24 uur duren voor de status volledig is bijgewerkt.

Is het langer of is er niks gewijzigd (dus ook geen nieuwe bundel), geef het dan nog even aan.
Vorige berichten zijn helder. Ik had een abonnement zonder belminuten, dus alleen een internetbundel. Sinds vandaag nieuwe abonnement met belminuten en databundel. De nieuwe gewijzigde databundel is op de verbuiksstatus zichtbaar; maar de belminuten niet. Een gevoerd telefoongesprek is echter als overige kosten ingevoerd.
Wordt dit ook binnen 24 uur hersteld?
Reputatie 7
Badge +17
Hi Richard,

Welkom op ons Forum!

Ik zie dat dit je eerste post is. Zou je jezelf willen voorstellen in dit topic?

Ik heb even ingelogd op jouw My T-Mobile account en zie dat je bundels en verbruik nu goed zijn weergegeven. Zoals eerder is aangegeven in dit topic heeft My T-Mobile wat tijd nodig voordat de status goed is bijgewerkt.

Als je nog andere vragen hebt, let me know!

De beste wensen voor 2016! 😉

Reageer