Beantwoord

My T-Mobile meerdere accounts toevoegen

Hoe kan ik mijn andere lopende abonnementen toevoegen aan mijn account en app? Destijds had ik een Vodafone mobiel en thuis account wat over is genomen door t-mobile. Nu is alleen mijn langs lopende abonnement zichtbaar via jullie site en app. Maar mijn nieuwe abonnementen rechtstreeks via jullie afgesloten niet, waardoor ik ook niet mijn facturen kan raadplegen.
icon

Beste antwoord door Hajar 10 januari 2019, 10:01

Hi Silvia,

Leuk om te horen dat je meerdere abonnementen hebt bij ons. Je moet voor ieder 06 en/of 097 nummer een eigen My T-Mobile account aanmaken en vervolgens kan je die in de My T-Mobile app toevoegen als extra accounts. Zo kun je tussen de verschillende accounts inloggen. Accounts kunnen niet aan elkaar gekoppeld worden, maar op deze manier heb je makkelijk inzicht in alle abonnementen.

Ik hoop dat het zo lukt!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hi Silvia,

Leuk om te horen dat je meerdere abonnementen hebt bij ons. Je moet voor ieder 06 en/of 097 nummer een eigen My T-Mobile account aanmaken en vervolgens kan je die in de My T-Mobile app toevoegen als extra accounts. Zo kun je tussen de verschillende accounts inloggen. Accounts kunnen niet aan elkaar gekoppeld worden, maar op deze manier heb je makkelijk inzicht in alle abonnementen.

Ik hoop dat het zo lukt!

Reageer