My T-Mobile stuk!

Al enige uren kunnen via My T-Mobile “mijn gegevens” niet worden opgehaald: hij blijft “draaien”. Ook een paar keer opnieuw opstarten of inloggen helpt niet.

Ik kan nu geen “aanvuller” activeren. Hoop niet dat hierdoor zometeen mijn internet uitvalt!

is er al zicht op een oplossing?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi OndersteSteen,

Ervaar je dit probleem op het moment nog steeds? Kun je via de My T-Mobile App wél je gegevens inzien en aanvullen? Kun je eens een andere browser gebruiken om je My T-Mobile te gebruiken? Je kunt ook de cookies van je huidige browser even verwijderen. Hopelijk lukt het op die manier al om het probleem op te lossen!

We horen het graag van je!
Rond 10:00 uur gisterochtend was het plotseling opgelost. Gelukkig had ik net geen “aanvullers” nodig en ging mijn internet dus niet plat. Maar had zomaar gekund ... Dit terwijl er niets aan de hand was met mijn internetverbinding.

En nee: ook in de App was niets te zien en nee: een andere browser had ook geen zin en nee: cookies verwijderen hielp ook niet.
Conclusie: het probleem lag echt bij T-Mobile zelf.

Had ik dus mooi zonder internet kunnen zitten vanwege deze administratieve rompslomp met “aanvullers” terwijl technisch alles werkt ...

Hoe gaan jullie voortaan voorkomen dat door een administratieve storing bij jullie een klant zonder technische storing gewoon online kan blijven?

Reageer