Vraag

My T-Mobile Thuis Wachtwoord


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hi,

Heb een probleem een paar dagen terug ben ik over gestap naar tmobile thuis en mobile.
nu heb ik een aantal e-mails gehad dat ik een My T-Mobile Thuis account kan aanmaken voor de status van mijn bestelling.

Alleen elke keer als ik een wachtwoord aanvraag dan komt de mail +\- 5 uur later binnen wat er voor zorgt dat geldigheid er van is verlopen waar door ik mijn eigen wachtwoord niet kan instellen.

en ik geen account kan aanmaken.

hoor graag of iemand me kan helpen?

bedankt, Lars

3 reacties

Vandaag 12-01-2019 10:00 ---> 11:06 eindelijk een email...

Tip \ feedback:
Stuur gewoon een brief met een tijdelijk wachtwoord naar de klanten dat is veel makkelijker dan op een vertraagd systeem wachten tot er een 1 uur geldige email binnenkomt die dan niet meer werkt.

Deze bug is bijzonder vervelend moet ik zeggen als nieuwe klant 🤔🙄
Topic mag dicht.
Reputatie 5
Badge +4
Hi @Lars314, excuses voor het ongemak! We zijn inderdaad bezig om dit te verhelpen en mogelijk aan te passen. Goed om te horen dat het uiteindelijk wel gelukt is!

Reageer