Beantwoord

My T-Mobile werkt niet

Hallo,

Het is voor mij nog nooit mogelijk geweest om gebruik te maken van My T-Mobile (Dashboard) op de T-Mobile website.

Ik krijg alleen uitleg te zien over de pagina maar verder geen informatie of mogelijkheden.

Of ik krijg een foutmelding zoals "De bestelgegevens kan niet worden opgehaald.
Probeer het later opnieuw. "

En als ik naar "Gegevens & Instellingen" ga dan krijg ik een "Sorry! Er ging iets mis..
Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina."

Dus eigenlijk werkt er niets.

Enig idee wat het probleem is?
icon

Beste antwoord door David 12 juli 2017, 12:46

Hey Hammerzeit,

Dat klinkt niet best inderdaad! Heb je de cookies al eens verwijderd en een andere browser geprobeerd? Ik begrijp dat het via de My T-Mobile App allemaal wel goed werkt?

Zou je mij in een privébericht jouw 06-nummer, volledige adres en geboortedatum kunnen sturen? Dan kan ik direct kijken of ik iets kan ontdekken. Je kunt een privébericht sturen via mijn profiel, dan reageer ik er zo spoedig mogelijk op. 🙂

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Hammerzeit,

Dat klinkt niet best inderdaad! Heb je de cookies al eens verwijderd en een andere browser geprobeerd? Ik begrijp dat het via de My T-Mobile App allemaal wel goed werkt?

Zou je mij in een privébericht jouw 06-nummer, volledige adres en geboortedatum kunnen sturen? Dan kan ik direct kijken of ik iets kan ontdekken. Je kunt een privébericht sturen via mijn profiel, dan reageer ik er zo spoedig mogelijk op. 🙂
Hoi,

De T-Mobile App gebruik ik niet.

Mijn forum account is trouwens nieuw want ik kon niet inloggen op het forum met het My T-Mobile account.

Cookies verwijderd, privé venster etc. heeft ook geen effect.

Ik stuur een privé bericht.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Hammerzeit,

Bedankt voor jouw bericht en gegevens via privébericht. Ik heb ook zojuist geantwoord en het lijkt erop dat een oud account jou in de weg zit. Kun je het nu nog eens proberen, het registreren?
Ik heb exact hetzelfde probleem. Kan iemand bij ook hierbij helpen?
Reputatie 4
Hoi Sasswolfs,

Goed dat je dit aankaart!

Ik heb meteen voor je in het systeem gekeken en daar staat jouw account goed geregistreerd. Zou je eens willen kijken of het in een andere internetbrowser wel werkt? Als dat het geval is, kan je de cookies verwijderen van de oude browser en op die manier kan je er weer gebruik van maken. Als het in een andere browser ook niet werkt, dan is er iets anders aan de hand.

Heb je wel toegang tot de My T-Mobile App? Als je daar ook problemen mee ervaart kan je het beste de My T-Mobile App verwijderen en het opnieuw installeren. Zou je mijn tips willen uitproberen?

Dan hoor ik heel graag van je wat de uitkomst is en kan ik je weer verder helpen! 😃
Ha muberra, het is juist de app die het niet doet, ook niet na het opnieuw installeren
Oeps... iets te snel gereageerd.. 😖 Hij doet het 😁
Reputatie 4
Hoi Sasswolfs,

Hahaha maakt niet uit! Fijn om te horen dat het weer werkt. 😃

Alvast een fijn weekend!
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik kan inloggen op de site en op de app, maar veel "niet werkende" pagina's op de site en op de app ook weinig info (Er is een probleem met het ophalen van de laatste gegevens)

Graag hulp.
jpeterz schreef:

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik kan inloggen op de site en op de app, maar veel "niet werkende" pagina's op de site en op de app ook weinig info (Er is een probleem met het ophalen van de laatste gegevens)

Graag hulp.

Het probleem is inmiddels verholpen.
Reputatie 3
Badge +11
Fijn om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen, jpeterz. En bedankt dat je dit nog even met ons deelt!

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat het ons dan vooral weten. Een heel goed weekend alvast! 😃

Reageer