Beantwoord

My TMobileapp blijft zeggen verouderd???

• 14 december 2018
  • 5 reacties
  • 1347 Bekeken

Reputatie 1
Mijn app was verouderd dus dan maar updaten ondanks meerdere reacties in de Playstore dat hij blijft zeggen verouderd. Inderdaad ook bij mij. Hele app verwijderd en opnieuw uit de Playstore geïnstalleerd maar ook dan de melding verouderd. Helaas kun je geen oudere versie gebruiken want ja die is eh verouderd. Maar nu de nieuwste versie het ook niet doet heb ik er niets aan.
Nu gebruik ik dan maar de website maar is niet praktisch. Hoop dat dit gauw opgelost wordt.

Overigens vind ik het heel vervelend dat ik gedwongen wordt om te updaten, dat komt op de meest onmogelijke momenten. Kunnen jullie dat misschien ook veranderen?
icon

Beste antwoord door Folkert 14 december 2018, 12:39

Beste Chrisje, die sms voor win acties en dergelijke kun je uit laten zetten door een moderator. Ik krijg ze nooit. App updates worden aangekondigd door de Playstore en dan bepaal ik zelf wanneer ik update. Kun je instellen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Chrisje,

Gebruik je iOS of Android? En welke versie?

Groet, Folkert
Reputatie 4
Badge +1
Hoi @Chrisje57,

Misschien een hele gekke suggestie maar heb jij na de update je telefoon eens opnieuw gestart? Misschien loopt de Play Store een beetje raar te doen en dat dit na een herstart wordt opgelost.

Daarnaast zal T-Mobile waarschijnlijk geen vaste momenten kunnen gebruiken voor updates.Dat is even irritant voor jou als je programma niet werkt, en dat snap ik. Echter vermoed ik dat dit soort updates niet op vaste dagen zal komen door meerdere redenen. Een daarvan zal te maken hebben met de beveiliging van je gegevens. Er staat best veel data in de app, die ook beschermd moet worden. Daarnaast is het procesmatig niet echt handig voor een bedrijf om voor langere tijd oude versies te blijven ondersteunen. Het loont dan voor (de meeste) klanten dan ook om alles regelmatig recht te trekken. Ook is T-Mobile afhankelijk van procedures bij de app store providers, wat ook effect kan hebben op het pushen van een verplichte update.

Misschien heeft TM andere redenen om de updates direct toe te passen en vereist te maken, maar daar weet ik verder niets van. Kijk wel even of je toestel herstart kan worden en of dit je probleem verhelpt.
Reputatie 1
Bdankt voor de tips. Uiteindelijk heb ik m nogmaals opnieuw geïnstalleerd en nu werkt het weer.

En wat de updates betreft, misschien een mailtje of smsje ter attentie zou een hoop ergernis voorkomen. Ik word doodgegooid met smsjes kver winacties etc, een paar nuttige smsjes over uodaten van de app en het vervalle de toestemming om te internetten uit je saldo zijn meer dan welkom.
Reputatie 7
Badge +18
Beste Chrisje, die sms voor win acties en dergelijke kun je uit laten zetten door een moderator. Ik krijg ze nooit. App updates worden aangekondigd door de Playstore en dan bepaal ik zelf wanneer ik update. Kun je instellen.

Groet, Folkert
Reputatie 1
Dankjewel Folkert, ik had t aanstaan vanwege de surprisesmsjes. Maar ik gebruik TMobile prepaid bijna niet meer ben overgestapt op Simpel dus misschien zet ik het wel uit.

Reageer