Beantwoord

Netwerk app

  • 21 april 2019
  • 7 reacties
  • 1350 Bekeken

Beste T-Mobile,

De mobile netwerk app werkt maar gedeeltelijk, als volgt:

Het binnenhalen van de downloadsnelheid, lukt wel !!

Het binnenhalen van de uploadsnelheid, lukt niet.

Na de speedtest blijft de app ook hangen en verwerkt deze de gegevens ook niet verder.


Met vriendelijke groet,
Mari.
icon

Beste antwoord door Hajar 16 mei 2019, 09:33

Hi Mari,

Bedankt voor je feedback! Ik heb ook direct even nagevraagd en wanneer je de app gebruikt wordt er een netwerkdiagnose gedaan en dus blijft de app aan om een aantal dagen de dekking te controleren. Als je er geen gebruik van wilt maken dan moet je hem handmatig afsluiten.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!
Bekijk origineel

7 reacties

Beste T-Mobile,

Ik vind het echt jammer dat er na zoveel tijd nog niet wordt gereageerd op mijn / ons probleem.

Het binnenhalen van de zowel downloadsnelheid als de uploadsnelheid lukt inmiddels wel. Echter na de speedtest sluit de app niet af en moet je hem telkens handmatig afsluiten.

Hopelijk kan er wat aangedaan worden.

Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mari,

Bedankt voor je feedback! Ik heb ook direct even nagevraagd en wanneer je de app gebruikt wordt er een netwerkdiagnose gedaan en dus blijft de app aan om een aantal dagen de dekking te controleren. Als je er geen gebruik van wilt maken dan moet je hem handmatig afsluiten.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!
Hallo Hajar / T-Mobile,

Het handmatig afsluiten behoefde eerst niet, na het gebruik van de netwerk app sloot deze voorheen automatisch af.

Wat nu gebeurt, als je de app gebruikt blijft deze actief tot je hem handmatig afsluit. Het zou wenselijk zijn als de app klaar was met het binnenhalen van de gegevens dat de app zich automatisch afsloot.

Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marijoke,

Je kunt de feedback natuurlijk via de applicatie indienen, maar zoals gezegd is dit geïmplementeerd om de diagnose uit te kunnen voeren. Het is dus niet te garanderen dat dit (weer) aangepast zal worden.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons weten!
Hallo David / T-Mobile,

Hoe kan ik feedback geven via de applicatie, ik kan dit namelijk nergens vinden en ik ben een leek op dit gebied.


Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mari,

Je kunt de feedback indienen via de Play Store! Dus waar je de applicatie kunt downloaden, kun je ook reacties plaatsen over de app. ☺
Hallo Jaimy / T-Mobile,

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb een reactie geplaatst op de play store, nu maar hopen dat er op enig moment, reactie of actie komt.


Met vriendelijke groet,
Mari.

Reageer