Beantwoord

Netwerk app


Reputatie 1
Beste T-Mobile,

De mobile netwerk app werkt maar gedeeltelijk, als volgt:

Het binnenhalen van de downloadsnelheid, lukt wel !!

Het binnenhalen van de uploadsnelheid, lukt niet.

Na de speedtest blijft de app ook hangen en verwerkt deze de gegevens ook niet verder.


Met vriendelijke groet,
Mari.
icon

Beste antwoord door Hajar 16 mei 2019, 09:33

Hi Mari,

Bedankt voor je feedback! Ik heb ook direct even nagevraagd en wanneer je de app gebruikt wordt er een netwerkdiagnose gedaan en dus blijft de app aan om een aantal dagen de dekking te controleren. Als je er geen gebruik van wilt maken dan moet je hem handmatig afsluiten.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Beste T-Mobile,

Ik vind het echt jammer dat er na zoveel tijd nog niet wordt gereageerd op mijn / ons probleem.

Het binnenhalen van de zowel downloadsnelheid als de uploadsnelheid lukt inmiddels wel. Echter na de speedtest sluit de app niet af en moet je hem telkens handmatig afsluiten.

Hopelijk kan er wat aangedaan worden.

Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mari,

Bedankt voor je feedback! Ik heb ook direct even nagevraagd en wanneer je de app gebruikt wordt er een netwerkdiagnose gedaan en dus blijft de app aan om een aantal dagen de dekking te controleren. Als je er geen gebruik van wilt maken dan moet je hem handmatig afsluiten.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!

Reageer