Beantwoord

Nieuw abonnement

  • 8 maart 2019
  • 2 reacties
  • 799 Bekeken

Ik heb sinds vandaag een nieuwe telefoon met nieuwe abonnement, maar op my t mobile app, staan nog de oude gegevens. Met vriendelijke groeten Mike.
icon

Beste antwoord door CrisTien 9 maart 2019, 00:04

@mikevanengelen Aanvulling op de altijd fijne hulp van @Aelonius Je nieuwe abonnement gaat pas in op de datum dat het oude abonnement is verlopen. Kan het zo zijn dat je oude abonnement nog niet is verlopen?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hey Mike,

Kan je voor de zekerheid even twee stappen doorlopen om te kijken of dit jou helpt?

  1. Forceer de applicatie om te sluiten via taakbeheer, en open hem daarna opnieuw.
  2. Als dat niet werkt, wil je dan even opnieuw inloggen op je My T-Mobile App?
  3. Zie je binnen de website versie wel het goede abonnement?
Let us know, dan helpen we je verder!
Reputatie 7
Badge +20
@mikevanengelen Aanvulling op de altijd fijne hulp van @Aelonius Je nieuwe abonnement gaat pas in op de datum dat het oude abonnement is verlopen. Kan het zo zijn dat je oude abonnement nog niet is verlopen?

Reageer