[NIEUW] Update My T-Mobile App 2.4

• 21 november 2013
  • 15 reacties
  • 3354 Bekeken

Reputatie 5
Er staat weer een nieuwe versie van de My T-Mobile App voor jou klaar.
Het is alweer tijd voor versie 2.4. Met nog meer verbeteringen!

iPhoneclub postte er al een bericht over.
In deze nieuwe versie is er een nieuwe functionaliteit bij gekomen, namelijk push notifications.
Een extra kanaal waarmee we onze klanten kunnen bereiken met relevante berichten. Geen reclameberichten, maar pro-actieve berichten die wij noodzakelijk genoeg achten te pushen. Maak je geen zorgen, dit zal niet vaak voorkomen.

Veel plezier met het gebruik van de nieuwe versie van de app!

Heb je vragen, suggesties of gaat er iets mis? Laat het ons hieronder weten. Als klant heb je bij ons een hoop te vertellen!

Update voor iPhone
Update voor Android

P.S. Alle BlackBerry gebruikers nog even geduld die is nog in de maak!

15 reacties

helaas geen verbetering.
Zojuist geprobeerd om in versie 2.4 in te loggen, maar nog steeds de melding webpagina niet beschikbaar na het accepteren van de toestemmingen in de app.
Vervolgens ga je in een kringetje rond. Je login is verlopen. krijg je wanneer je nogmaals probeert in te loggen
Reputatie 5
Hi ArnoC, dat meen je niet! Kan me voorstellen dat dit irritant is. Bij een update verwacht je dit niet.
Mocht je nog meer input hebben tav jouw ervaring is dit van harte welkom. Ik zelf heb deze ervaring niet gehad bij het updaten van mijn My T-Mobile app.
Ik heb in ieder geval jouw ervaring doorgezet naar mijn collega's die verantwoordelijk zijn voor de app en die gaan het uitzoeken.

We komen er op terug. alvast Excuses voor het ongemak!
helaas ben ik nief de enige. mijn vrouw heeft ook een abonnement en kan op haar S3 ook de app niet gebruiken. mijn zoon heeft prepaid en ook hij heeft geen toegang via de app op zijn Galaxy Y. ik hoop dat er toch snel edn oplossing komt
Reputatie 5
Dank voor de aanvullingen, die geef ik ook door!
Mochten mijn collega's nog aanvullende vragen hebben, komen we nog even bij je terug!
Tot nu toe, bedankt voor het melden!
@ArnoC

Ik heb een update geplaatst in dit topic waar al meerdere klanten aan hebben gegeven ook inlogproblemen te hebben. Kun je de tijdelijke oplossing eens proberen?
@ArnoC

Ik heb een update geplaatst in dit topic waar al meerdere klanten aan hebben gegeven ook inlogproblemen te hebben. Kun je de tijdelijke oplossing eens proberen?

Bram,
Bedankt. Via Chrome kon ik uiteindelijk inloggen in de app.
Ik zal dit ook gaan proberen voor mijn vrouw op de S3 en de Galaxy Y van mijn zoon
Reputatie 5
Goed te horen dat de oplossing van mijn collega Bram gewerkt heeft!
Fijne dag!
Hoe zit dat met Windows Phone 8? Ik had voorheen een iPhone en de My T-Mobile App en de Travel & Surf app. Sinds een paar maanden heb ik een Lumia maar helaas geen T-Mobile app's meer. Ik gebruikte Travel & Surf app als ik voor een paar dagen naar Duitsland ging. Hoe moet dat nu?
@Wuppie

Op dit moment zijn er geen plannen om ook een T-Mobile app voor de Windows based toestellen te lanceren.
Waarom kan ik de status van mn datategoed niet meer zien in de app? En op de website in My-T-mobile staat het dataverbruik ook niet meer vermeld sinds vandaag. Zag dat veel klanten hetzelfde probleem hebben. Hoop day jullie snel met een oplossing komen
@ teun weening

Er was inderdaad sprake van een storing waardoor het datategoed niet werd weergegeven. Deze storing is inmiddels opgelost, ik zie dat het datategoed ook weer zichtbaar is bij jouw My T-Mobile account. Mijn excuses voor het ongemak!
Reputatie 3
Badge +1
Baal er nog steeds van dat het forum uit de app verwijderd is wat is de rede van ?? Toen het nog in de app zat maakte ik er veel mee gebruik van meer en deels door het gemak.
Nu moet ik een webpagina openen en opnieuw inloggen voordat ik fatsoenlijk gebruik kan maken
Alsjeblieft laat hem weer terug komen in de app !!!!
Reputatie 5
Ai dat is jammer om te lezen van zo'n waardevol forumlid! De link naar het forum is inderdaad nog wel beschikbaar via het kopje 'Service' > 'T-Mobile Community'. Ik zie dat je dan zoals jij aangeeft weer opnieuw moet inloggen, goeie feedback! Ik ga dit doorgeven. Is het echter niet zo dat wanneer je de browser de inloggegevens laat onthouden dat je dan niet meer telkens opnieuw hoeft in te loggen?
Reputatie 3
Badge +1
Even een update sinds een tijdje gaat inloggen makkelijker maar toch is het best lastig om dubbel in te loggen.
Persoonlijk heb ik toch liever dat het forum weer terug komt in de app zelf zodat het nog makkelijker is om het forum te bezoeken.
Ik denk dat ik nu voor meerdere personen spreek de app is toch juist bedoeld om het makkelijker te maken ???
Klopt helemaal stef!

Ook dit wordt doorgezet. Dankjewel!

Reageer