Vraag

Nieuwe bundel actief, toch belkosten??

Per 28 maart is mijn nieuwe bundel actief. Toch krijg ik bel seconden berekend op overige kosten. Hoe kan dit??

5 reacties

P.s. Mijn oude Bel bundel word ook nog vermeld
Al geruime tijd klant bij T-mobile. Ben van 150/100 abonnement naar 220 alleen bellen/sms gegaan met ingang van vandaag 29-3-14. Nu staat er bij belstatus 0 minuten tegoed, ook al zou per 29-3 mijn 220 abonnement zijn begonnen.
Bovendien wordt voor het telefonisch gesprek met T-mobile (gratis nr) als extra kosten 0,25 berekend.
Lijkt mij niet goed.
Oude 150/100 abonnement wordt nog vermeld.
Reputatie 2
Ik heet jullie beiden welkom op het T-Mobile Forum :)

@MitchLang
Op 28 maart is het contract ingegaan, hierbij heb je niet het volledige tegoed ontvangen.
Dit wil zeggen dat je van 28 maart tot en met 22 april tegoed naar verhouding hebt ontvangen, dus niet de volledige 150 minuten.
Op 23 april ontvang je voor de eerste keer het volledige tegoed.
Wanneer ik ingelogd ben met jouw gegevens op My T-Mobile zie ik daar geen overige kosten staan en de bundel is ook juist.
Bij een wijziging kan het namelijk uiterlijk 24 uur duren voordat dit is bijgewerkt.

@Lijster
De informatie op My T-Mobile kan tot 24 uur achterlopen na een wijziging in het contract of bij een vernieuwing.
Als je nu zou inloggen kun je zien dat er nu wordt aangegeven van welk prijsplan je gebruik maakt en hoeveel minuten je nog over hebt.
Je hebt wel minder minuten ontvangen dan je misschien had verwacht.
Dit heeft als reden dat je vanaf 29 maart tot en met 6 april tegoed naar verhouding hebt ontvangen.
Op 7 april ontvang je voor de eerste keer de volledige minuten.
De kosten voor de klantenservice zijn niet gratis, met zowel het oude als huidige prijsplan Alleen bellen & sms'en 220 Sim Only betaal je hiervoor het beltarief.
Als er nog vragen of onduidelijkheden zijn stel ze gerust.
Toen ik van 150/100 naar 220 bellen smsen ging had ik van 150-100 nog bel en sms tegoed. Ik zie, dat er extra kosten zijn berekend voor bellen van ongeveer een week bellen vooraf aan de overgang naar het nieuwe 150-100 abonnement. Een bedrag van meer dan 9 euro. Hoe kan dat?
Reputatie 4
@Lijster

Zie je dit op de factuur of de belstatus? Als het op de belstatus staat dan kan dit nog verrekend worden op de factuur maar als het op de factuur staat ben ik ook erg benieuwd en dan kijk ik graag met je mee. Ik zie dit namelijk op je andere facturen niet terug.

Reageer