Beantwoord

Nieuwe contract gegevens terug vinden op My T-Mobile

• 9 januari 2017
  • 4 reacties
  • 205 Bekeken

Goedenavond,

Onlangs heb ik mijn abonnement verlengd, welke per 14 februari 2017 in gaat. Ik weet niet meer precies voor welke opties ik gekozen heb en wil er mogelijk toch nog iets aan wijzigen. Echter kan ik de gegevens van mijn gekozen abonnement (het betreft een verlenging) nergens terug vinden, ondanks onderstaande melding:

'Uit onze gegevens blijkt dat je kortgeleden je abonnement al verlengd hebt. Je kunt deze gegevens controleren op My T-Mobile.'

Ik ben ingelogd op My T-Mobile, heb elk denkbaar menu opengeklikt, maar krijg nergens te zien wat mijn nieuwe abonnement behelst. Ik hoor graag waar ik deze gegevens dan wel kan terug vinden.
icon

Beste antwoord door Hajar 10 januari 2017, 14:02

Hi Emmy3,

Leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd. Ik zie dat PSA jou al van de juiste informatie heeft voorzien. Je kan de gegevens van je verlenging terugzien op My T-Mobile> Mijn abonnement en dan klikken op nieuw. Het is nu niet mogelijk een wijziging door te voeren dat kan pas wanneer je abonnement is ingegaan.

Heb je nu meer duidelijkheid?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Goedemorgen,

Als je het wil zien in de My T-Mobile app is dit niet zichtbaar vanwege een storing, maar als je inlogt via de pagina op het internet, en kijkt bij je abonnement dan moeten er bovenaan blokken staan met oud en nieuw. Maar Let op! Nieuwe abonnement geeft nog niet zichtbaar de extra kortingen.

Su6
Reputatie 7
Badge +20
Hi Emmy3,

Leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd. Ik zie dat PSA jou al van de juiste informatie heeft voorzien. Je kan de gegevens van je verlenging terugzien op My T-Mobile> Mijn abonnement en dan klikken op nieuw. Het is nu niet mogelijk een wijziging door te voeren dat kan pas wanneer je abonnement is ingegaan.

Heb je nu meer duidelijkheid?
Dank voor jullie reacties, ik heb het gevonden.
Wel vind ik het een beetje een gekke volgorde dat ik mijn voorkeuren pas kan wijzigen zodra het abonnement is ingegaan. Ik zou verwachten dat ik tot 14 februari de tijd heb om een definitieve keuze te maken in wat ik wil en dat ik daarna pas 'vast zit' aan die keuze, vastgelegd in het abonnement.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Emmy,

Fijn dat je wat hebt gehad aan onze reacties. Met het Stel Samen & Stel Bij abonnement kun je maandelijks je bundels omhoog of omlaag bijstellen. Ook kun je ervoor kiezen om voordeelbundels toe te voegen zoals bijvoorbeeld Deezer en je kan je aanmelden voor verschillende diensten zoals T-Mobile Samen of T-Mobile Extra. Dit is echter pas mogelijk wanneer je abonnement ingaat. Wanneer jij je abonnement online verlengt, krijg je 14 dagen bedenktijd. Als je dan alsnog je abonnement wilt wijzigen dan moet je hem eerst annuleren en opnieuw je abonnement verlengen. Aangezien voor jou de 14 dagen al zijn verstreken is het dus niet meer mogelijk om het abonnement te annuleren en dus een wijziging door te voeren.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! 🙂

Reageer