Beantwoord

Onderhoud op cybermonday....

• 27 november 2018
  • 4 reacties
  • 1747 Bekeken

Ik wou gister mijn abonnement verlengen, leuke actie met toestel uitgezocht, kan ik ineens niet meer in My Tmobile komen wegens onderhoud. Dus nu kan ik geen gebruik meer maken van de CyberMonday actie omdat jullie die om 22 uur hebben afgekapt.
icon

Beste antwoord door David 3 december 2018, 11:56

Hi @Dphndejng,

Ik wil je hier natuurlijk onwijs graag bij helpen, maar sinds vorige week maandag hebben we de Huawei P20 Pro Twilight niet meer in ons assortiment. Aangezien we deze niet meer aanbieden kan ik je sowieso niet aan deze aanbieding meer helpen, sorry! Je kunt wellicht via een derde partij kijken of zij het toestel nog wel hebben?

Wij bieden op dit moment in de GO GO GO DEALS wel zelf de Huawei Mate 20 Pro aan, ook in Twilight. Misschien kun je daar nog een mooie deal mee sluiten? 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Bedankt voor het reageren maar dat vind ik geen goede deal. Abonnement is veel duurder en aantal Mb's veel minder.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Dphndejng,

Ik wil je hier natuurlijk onwijs graag bij helpen, maar sinds vorige week maandag hebben we de Huawei P20 Pro Twilight niet meer in ons assortiment. Aangezien we deze niet meer aanbieden kan ik je sowieso niet aan deze aanbieding meer helpen, sorry! Je kunt wellicht via een derde partij kijken of zij het toestel nog wel hebben?

Wij bieden op dit moment in de GO GO GO DEALS wel zelf de Huawei Mate 20 Pro aan, ook in Twilight. Misschien kun je daar nog een mooie deal mee sluiten? 🙂
Ik wou de Huawei P20 pro Twilight met een abonnement van 36,50. 12G en onbeperkt bellen. Moest iets van 5,65 bijbetalen ongeveer
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dphndejng,

Dat is wel erg zuur inderdaad! Zou je kunnen aangeven wat je wilde bestellen? Ik denk graag met je mee hoe we dit op kunnen lossen!

Reageer