Beantwoord

Opheffen blokkade betaal sms dienst

ik kan geen smsjes sturen aan bijv 2244 van tmobile om aan acties mee te doen. Of naar betaaldiensten (Qmusic ed) om mee te doen. Kan ik dit ergens deactiveren? waarschijnlijk per ongeluk eens alles geblokkeerd.
icon

Beste antwoord door DJPatrick 11 mei 2018, 12:56

Applicatiebeheer staat ergens onderaan in de instellingen.

Kun je anders aangeven van welke androidversie je gebruik maakt? Misschien staat het ergens anders, dat gebeurt wel eens.

gevonden via instellingen -apps menu openen en dan speciale toegang - premium sms-services gebruiken
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ja dat kan in jouw account, onder ‘instelling blokkades.
‘Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC){ Vinkje verwijderen en opgelost.
staat allemaal aan zie ik 😞 dus het ligt aan mn mobiel (Samsung S7)
Reputatie 7
Badge +19
Hoi DJPatrick,

Ik heb ook meteen even meegekeken in ons systeem!

Ik zie inderdaad geen blokkades staan, dus vanuit ons wordt er niets tegengehouden. Misschien kun je de instellingen van jouw toestel eens helemaal resetten? Vergeet geen back-up te maken als je een algehele reset doet, je wilt natuurlijk niet al je bestanden kwijtraken!

Hopelijk lukt het via die weg om weer smsjes te kunnen sturen naar deze diensten! Laat je het weten?
@DJPatrick

Voordat je reset, zou je de berichten in dit topic eens door willen nemen en kunnen controleren of je Premium SMS hebt geblokkeerd?
@DJPatrick

Voordat je reset, zou je de berichten in dit topic eens door willen nemen en kunnen controleren of je Premium SMS hebt geblokkeerd?

Kom er niet uit met mijn toestel kom niet in dat menu wat beschreven is, en bij instellingen kan ik niks vinden

Kun je anders aangeven van welke androidversie je gebruik maakt? Misschien staat het ergens anders, dat gebeurt wel eens.

gevonden via instellingen -apps menu openen en dan speciale toegang - premium sms-services gebruiken
Fijn dat je het hebt kunnen vinden. Werkt het nu ook naar behoren? 🙂
Fijn dat je het hebt kunnen vinden. Werkt het nu ook naar behoren? :)
ja sms werkt weer dus kan meedoen aan de Tmobile actie
Mooi zo, scheelt weer een factory reset. Ik markeer bij deze je antwoord als juiste antwoord op je vraag.

Reageer