Vraag

Opvragen gegevens door een ander, kan dat?

• 15 januari 2014
  • 3 reacties
  • 286 Bekeken

Hoi, ik had een vraag? Ik wil zeker weten dat mijn ex vriend niet mijn telefoon gegevens kan opvragen.

3 reacties

Als het contract op jouw naam staat is het onmogelijk dat een ander persoonlijke gegevens op kan vragen, geen history, geen nota,s helemaal niets. IK ga er dan wel van uit dat hij ook geen inloggegevens heeft om online te kijken. Dus wellicht even wachtwoord veranderen voor alle zekerheid)

Je kunt gerust wezen.
Welkom op het forum!

De klantenservice verstrekt alleen maar gegevens aan de contracthouder. Dit wordt gecontroleerd door je persoonlijke gegevens op te vragen.

Voor de extra veiligheid kan je volgens mij bij de klantenservice ook nog een persoonlijk wachtwoord instellen.
En zorg er natuurlijk voor dat je inloggeggevens van my t-mobile maar ook van je mail etc. veranderd zijn/worden.
Reputatie 6
@shinyyy

Welkom op het Forum!

Bij het opvragen van de gegevens via de klantenservice wordt een controle gedaan. Hierbij wordt gecontroleerd of de contracthouder degene is die contact zoekt. Zoals Gwendolyn70 aangeeft kun je een wachtwoord opgeven, anderen moeten dit kunnen noemen om informatie te krijgen of wijzigingen te doen. Je kunt hier vinden hoe je zo'n wachtwoord kunt activeren.

Reageer