Beantwoord

Opwaarderen via My T-mobile: selecteer bank...

  • 23 mei 2019
  • 7 reacties
  • 632 Bekeken

Via de My T-mobile app geprobeerd mijn beltegoed op te waarderen met Ideal, maar dat lukt niet.
Reden: er is geen bank geselecteerd. Terwijl er al ABN AMRO in het dropdown-menu staat en dat is toevallig mijn bank. Maar ik kom er niet verder mee. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Jaimy 24 mei 2019, 10:33

Hoi Wesso12,

Laten we dat samen uit gaan zoeken!

Lukte het voorheen wel om op deze manier aan te vullen? Hoe gaat het als je My T-Mobile via de browser bezoekt of ervaar je dan hetzelfde probleem als in de app?

Alvast bedankt voor je antwoorden; aan de hand daarvan gaan we je uiteraard verder helpen. ☺
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Wesso12,

Laten we dat samen uit gaan zoeken!

Lukte het voorheen wel om op deze manier aan te vullen? Hoe gaat het als je My T-Mobile via de browser bezoekt of ervaar je dan hetzelfde probleem als in de app?

Alvast bedankt voor je antwoorden; aan de hand daarvan gaan we je uiteraard verder helpen. ☺
Hi Jaimy,

Via My T-Mobile in browser lukte het wel om met Ideal op te waarderen.
Ik weet niet zeker of ik dit eerder via de app had geprobeerd, volgens mij wel en toen lukte het wel. Misschien een bug die gefixt moet worden.
Reputatie 7
Badge +19
Hi Wesso,

Fijn dat het via de browser wel gelukt is! Wat betreft de app vermoed i op dit moment dat het een tijdelijke storing was, er zijn namelijk wat wijzigingen geweest binnen onze systemen, dus het zou daaraan kunnen liggen. Mocht het een volgende keer toch niet werken via de app, kun je dan een screenshot maken van de melding die je krijgt? Dan ga ik het daarna meteen doorzetten naar onze specialisten, want als dit een bug is die erin blijft zitten, dan moet dat natuurlijk wel opgelost worden! Dankjewel alvast!
Eigenlijk gebeurde het niet in de app maar in Safari, de browser waar ik naartoe werd gestuurd toen ik drukte op 'Opwaarderen met Ideal'.

Dit is de melding: Selecteer een Bank


-------------------------------------------------------------------------------------------------------
En zoals je ziet is er al een bank geselecteerd, de goede. Ik kan wel op 'Naar betalen' drukken, maar dat werkt dus niet omdat de melding 'Selecteer een bank' niet weggaat.



(het opwaardeerbedrag is al geselecteerd, standaard € 20)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wesso,

Bedankt voor het doorgeven. Krijg je dezelfde foutmelding ook als je via een andere browser probeert op te waarderen zoals Chrome? Zou je dat ook kunnen uittesten? Gelukkig gaat het wel goed via de My T-Mobile omgeving. Laat het mij weten dan kan ik het alsnog doorzetten als het om een bug gaat.
Hi Hajar,

Het probleem is hetzelfde bij Chrome voor iPhone.
Als ik in het dropdown-menu een andere bank selecteer en dan weer de ABN Amro werkt het trouwens wél (in Safari en Chrome). Dat is even de handige oplossing. Maar het blijft natuurlijk vreemd dat er al een bank geselecteerd is en het toch niet werkt. Misschien een idee om 'Selecteer een bank...' als eerste regel in het dropdown-menu te zetten waardoor je alsnog een bank moet selecteren? Ik zie dat vaker bij betaalschermen...
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Wesso12,

Hartstikke bedankt voor het aangeven. Ik heb dit doorgezet naar onze digital specialisten, dus zij gaan dit oppakken en dan is het hopelijk snel opgelost!

Reageer