Beantwoord

Overzicht My t-mobile app laadt niet.

  • 22 mei 2019
  • 1 reactie
  • 1559 Bekeken

Het overzicht in de app wordt niet geladen.Ik krijg alleen de melding dat er een probleem is met het ophalen van de laatste gegevens. App al opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet. Op de webversie van my t-mobile werkt het wel. Hoe krijg ik de gegevens weer te zien in de app?

icon

Beste antwoord door CrisTien 22 mei 2019, 21:11

Hallo @eawk Klopt, meer mensen hebben problemen met de app.(o.a. Ik)
T-mobile weet er inmiddels van.

Probleem zal wel snel weer worden opgelost.
Gelukkig werkt de website wel goed.

Fijne avond! 👍🏻
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @eawk Klopt, meer mensen hebben problemen met de app.(o.a. Ik)
T-mobile weet er inmiddels van.

Probleem zal wel snel weer worden opgelost.
Gelukkig werkt de website wel goed.

Fijne avond! 👍🏻

Reageer