Beantwoord

Passwoord opvragen

  • 22 maart 2019
  • 1 reactie
  • 918 Bekeken

Ik weet mijn pukcode niet meer en probeer in te loggen op my-tmobile maar ik krijg geen email bij password vergeten.
Hij komt niet in spam oid.

wat moet ik doen?
Gr,
icon

Beste antwoord door Jaimy 22 maart 2019, 12:02

Hoi Anonie,

Ik heb je in elk geval meteen even de pukcode toegestuurd in een privéberichtje. Heb je die ontvangen?

Mocht het nog niet gelukt zijn om in jouw My T-Mobile te komen, dan kan ik jouw account even verwijderen zodat je een nieuwe aan kunt maken met een nieuw wachtwoord. Je verliest verder geen gegevens ofzo hoor, je dient dan alleen een nieuwe My T-Mobile aan te maken.

Laat je het weten als ik dit voor je kan regelen? Dan zorg ik dat het in orde komt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Anonie,

Ik heb je in elk geval meteen even de pukcode toegestuurd in een privéberichtje. Heb je die ontvangen?

Mocht het nog niet gelukt zijn om in jouw My T-Mobile te komen, dan kan ik jouw account even verwijderen zodat je een nieuwe aan kunt maken met een nieuw wachtwoord. Je verliest verder geen gegevens ofzo hoor, je dient dan alleen een nieuwe My T-Mobile aan te maken.

Laat je het weten als ik dit voor je kan regelen? Dan zorg ik dat het in orde komt!

Reageer