Beantwoord

Prepaid buitenland My T-Mobile

• 25 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Ik heb eerder al doorgegeven dat Informatie over Travel en Surf in de App komt tijdens verblijf in een Eu land.
Dat zou aangepast worden. Zie een screenshot van de Tmobileapp in Duitsland op vrijdag 25 augustus 2017.
https://[img]f426a1d5-0d45-435a-8e5e-3b73cdc91105.jpg[/img]
icon

Beste antwoord door David 26 augustus 2017, 12:33

Hi Matti100,

Bedankt voor de oplettendheid. Dit wordt vanzelf aangepast, waarschijnlijk met een volgende update. Dit komt vanzelf in orde! Aangezien je dit al eerder, zoals je zelf ook al aankaart, hebt aangegeven, gaat dit topic op slot. Je bent hier al een tijdje, maar ik moet je toch nogmaals op de huisregels wijzen, aangezien je weer een nieuw topic over eenzelfde onderwerp begint. Kun je daar vanaf nu rekening mee houden, anders moeten we verdere stappen ondernemen en dat doen we natuurlijk liever niet.

In het andere topic pakken we eventuele, verdere vragen verder op.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Matti100,

Bedankt voor de oplettendheid. Dit wordt vanzelf aangepast, waarschijnlijk met een volgende update. Dit komt vanzelf in orde! Aangezien je dit al eerder, zoals je zelf ook al aankaart, hebt aangegeven, gaat dit topic op slot. Je bent hier al een tijdje, maar ik moet je toch nogmaals op de huisregels wijzen, aangezien je weer een nieuw topic over eenzelfde onderwerp begint. Kun je daar vanaf nu rekening mee houden, anders moeten we verdere stappen ondernemen en dat doen we natuurlijk liever niet.

In het andere topic pakken we eventuele, verdere vragen verder op.