Beantwoord

Prepaid naar abo, maar My T-Mobile werkt niet goed

• 13 april 2016
  • 43 reacties
  • 2730 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb mijn zoons prepaid naar abo laten veranderen, maar ik ondervind problemen met zijn online account. Aanmelden is geen probleem, maar de rest gaat niet en ook de app werkt niet.

Kan iemand ernaar kijken, aub?
icon

Beste antwoord door 05alexander92 13 april 2016, 22:58

Bij welke "rest" loop je vast? Zodra je bent aangemeld en een gebruikersnaam en wachtwoord hebt, dan moet je gewoon kunnen inloggen in My T-Mobile. Hetzelfde geldt voor de app. Lukt het inloggen niet? Of zijn er misschien nog niet de juiste gegevens zichtbaar doordat de omzetting nog niet helemaal is voltooid?
Bekijk origineel

43 reacties

Reputatie 3
Bij welke "rest" loop je vast? Zodra je bent aangemeld en een gebruikersnaam en wachtwoord hebt, dan moet je gewoon kunnen inloggen in My T-Mobile. Hetzelfde geldt voor de app. Lukt het inloggen niet? Of zijn er misschien nog niet de juiste gegevens zichtbaar doordat de omzetting nog niet helemaal is voltooid?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Anson,

Welkom terug, dat is een hele tijd geleden! :)

Het is inderdaad handig om te weten waar het precies om gaat, om welke foutmelding en wat er precies niet lukt? Ik heb in ons systeem gekeken, maar kan geen nieuw abonnement herkennen. Het laatste abonnement op je adres dat afgesloten is, is van juni 2015.

Zou je me anders in een privébericht het telefoonnummer kunnen sturen en dan ter controle ook naam, adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer? Ik ga het dan zo snel mogelijk voor je controleren!
Reputatie 2
Bedankt voor de reacties

@05alexander92 Account heb ik al een tijdje. Het is blijven hangen op prepaid op dit moment. Als ik aanmeld op zijn account krijg ik gelijk de Oeps, je hebt geen rechten voor deze pagina te zien. Alleen het overzicht pagina kan ik bereiken door te hoveren boven je account naam en voor overzicht te kiezen, maar deze pagina geeft alleen beltegoed, sparen voor beltegoed, opwaarderen enz. aan. Andere pagina`s zijn ook weer Oeps...
http://www.imgdumper.nl/uploads9/5711032030359/5711032025cc6-tmobi.PNG

@David, misschien omdat je mijn abonnementen hebt zitten checken i.p.v. die van mijn zoon. Ik pm je zo snel mogelijk voor de gegevens.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Anson,

Ik heb zojuist op je privébericht gereageerd. Als er nog iets is waar ik bij kan helpen, laat het me weten. 🙂
Reputatie 2
Het is opgelost. Oude gegevens zijn verwijderd door David waarvoor dank en er is een nieuwe account gemaakt.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Anson,

Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost. Bedankt voor je terugkoppeling. ;)

Je weet ons te vinden als je verder nog vragen of onduidelijkheden hebt!
@david
Ik heb voor mijn moeder ook prepaid omgezet naar een abonnement en krijg exact dezelfde melding. Zou je (of iemand anders) contact op willen nemen om ook voor haar het probleem te kunnen verhelpen? Bij voorbaat dank,
Roy
Reputatie 6
Badge +17
Hey Roy,

Tof dat je dit voor je moeder wilt oplossen. We helpen je hier natuurlijk graag bij.

Zou je mij in een privébericht het 06-nummer van je moeder sturen. Dan ga ik hier mee aan de slag. 🙂
Hallo. Ik heb precies het zelfde probleem met de toestel van mijn dochter waar ik van prepaid naar abonnement heeft omgezet. Haar T-Mobile account herkent de abonnement niet.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Frivadei,

Welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt voor je dochter. Ook jullie helpen we natuurlijk graag verder.

Zou je mij in een privébericht het 06-nummer van je dochter willen sturen? Dan verwijder ik haar account zodat er een nieuwe en goed werkend account door je dochter aangemaakt kan worden.

Ik wacht je berichtje af. 🙂
Hallo
Bij mijn 2 zonen is hetzelfde aan de hand, kan dat ook opgelost worden aub?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ellieo,

Wat leuk dat ze beiden een abonnement hebben genomen/gekregen! 🙂 Ik help je hier graag bij! Kun je mij in een privébericht de 06-nummers van jouw zoons sturen? Dan zal ik de My T-Mobile accounts verwijderen zodat jullie weer een nieuwe kunnen aanmaken die goed werkt. Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hallo,

We hebben het zelfde probleem. Mijn vriendin krijgt het zelfde meldingen na inloggen. Di na overzetten (vandaag) van prepaid naar abonnement. De nieuwe SIM met de nummerbehoud werkt verder goed.

Kan iemand ons helpen?
We horen we graag.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Mynetwork,

Meestal kan het tot 24 uur duren tot alles in My T-Mobile correct staat vermeld. Als zij dus vandaag overgezet is, dan kan het goed zo zijn dat dit automatisch nog rechtgetrokken wordt en alles spoedig goed komt te staan.

Mocht het na 24 uur echter nog niet verholpen zijn, dan kijk ik het graag voor jouw vriendin na. Zou je dan in een reactie haar naam, volledige adres, geboortedatum en natuurlijk het telefoonnummer kunnen sturen? Dan kan ik bekijken wat ik voor haar kan betekenen. :)

Ik zie je bericht graag verschijnen als je mijn hulp nog nodig hebt!
Heb ook onlangs het prepaid nummer van mijn zoon omgezet naar een abonnement. Zou iemand het T-Mobile account van het prepaid nummer kunnen verwijderen? Dan kan ik een nieuwe aanmaken voor hem met de juiste info. Alvast bedankt!
Oh ja en heb ook nog een oud prepaid nummer van mijn andere zoon aan een T-mobile account hangen, hij heeft inmiddels een nieuw prepaid nummer. Kan het oude account ook weggehaald worden? Nogmaals bedankt!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Larita1,

Ik wil je graag verder helpen hiermee voor je zoons maar dan heb ik wel de nummers nodig! ;)

Zou je de twee nummers naar mij willen sturen in een privébericht? Dan verwijder ik de bestaande accounts voor ze.
Mijn zus heeft kort geleden een account aangemaakt voor mijn moeder (omdat ze nu een nieuw sim-only abonnement heeft). Dit account is niet verbonden geweest aan een prepaid nummer, maar toch krijgt ze dezelfde problemen als zijn gemeld in deze thread.

Is dit makkelijk op te lossen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bram,

Wat lief dat je dit voor jouw moeder navraagt! 🙂 Niet handig natuurlijk dat ze dezelfde problemen heeft! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat er nog geen My T-Mobile account voor jouw moeder is aangemaakt. Dus er lijkt iets mis te zijn gegaan met het aanmaken. Kun je jouw moeder vragen om nogmaals te proberen een My T-Mobile account aan te maken? Mocht het niet lukken, kan je dan aangeven waar het misgaat? Krijgt ze een foutmelding? Kan ze het eens via een andere browser proberen?

Als je trouwens nog snel bent, kun je nog Vriendenkorting aanvragen 😉 Dat kan via deze pagina. Toch weer leuk meegenomen!

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Als ik een nieuw account aanmaak, heeft dat dan effect op het al bestaande account? Kan ik daarbij bijvoorbeeld hetzelfde email adres gebruiken?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bram,

Bij jouw moeder is er nog geen My T-Mobile account bekend, dus als je met haar e-mailadres en 06-nummer een nieuw My T-Mobile account aanmaakt moet het goedkomen 🙂 Mocht het dan toch niet lukken om een account aan te maken, trek dan even aan de bel. Kun je dan ook aangeven waar ze vastloopt? Dan ga ik jouw moeder verder helpen!
Hallo allemaal,

Mijn vriendin loopt tegen hetzelfde probleem aan. Ze is onlangs overgestapt van prepaid tegoed naar een abonnement. Op de T-Mobile app krijgt ze wanneer ze inlogt een foutmelding. Hierin staat "Oeps, je hebt geen rechten voor deze pagina". Op de computer kan ze wel inloggen, maar er staat nergens aangegeven dat ze een abonnement heeft afgesloten, terwijl ze wel gebruik maakt van de data en de belminuten.
Ik hoop dat dit probleem kan worden opgelost.

Groet, Bart
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Bart,

Ik ga graag voor jouw vriendin op onderzoek uit zodat ik het probleem kan oplossen! Daar heb ik echter wel haar gegevens en telefoonnummer voor nodig. Zou je mij die kunnen toesturen in een privéberichtje? 😃
Nogmaals hetzelfde probleem.
Mijn vrouw is overgestapt van prepaid naar postpaid. Helaas blijft haar "My T-Mobile" account hangen op prepaid. Een nieuw account aanmaaken is ook geen optie, omdat het telefoon nummer niet veranderd is.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bart,

Zou je mij in een privébericht de volgende gegevens kunnen sturen: Naam, volledige adres, geboortedatum en natuurlijk het telefoonnummer. We kunnen haar account dan verwijderen, zodat er een nieuwe aangemaakt kan worden. Dan moet het goed gaan komen! 🙂

Reageer