Beantwoord

Prepaid naar abo, maar My T-Mobile werkt niet goed

• 13 april 2016
  • 43 reacties
  • 2654 Bekeken

Toon eerste reactie

43 reacties

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn account. Ben vorige maand overstapt op een abonnement, maar sta nog steeds als prepaid in het systeem. Hierdoor heb ik geen toegang tot bepaalde pagina's (o.a.) de facturen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Cahe64,

Dat gaan we natuurlijk voor je oplossen! Kun je mij een privébericht sturen met daarin jouw naam, volledige adres, geboortedatum en het telefoonnummer? Alvast bedankt, ik ga er dan mee aan de slag!
Bedankt voor je reactie. Ik heb je net een berichtje gestuurd. 😉
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Cahe64,

Bedankt voor je privéberichtje! Ik heb het account zojuist voor jou verwijderd, zodat je een nieuwe kunt aanmaken. Lukt dat zo allemaal? 😃
Het is gelukt hoor. Heel erg bedankt!!! 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Yess, super! Heel graag gedaan. 😃
Goedemiddag,

Gisteren overstapt van prepaid naar abonnement en in My T-Mobile zie ik nog steeds de oude prepaid gegevens.

Graag zoek ik voor een beetje hulp...
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sorin,

Hulp is hier! 😃

Ik kijk graag met je mee, zodat je snel de goede gegevens ziet! Via het nummer wat aan jouw community-account gekoppeld is, zie ik een lopend abonnement actief staan. Gaat het hier wellicht om een ander telefoonnummer? Zou je mij het telefoonnummer, naam, adres en geboortedatum die gekoppeld zijn aan het betreffende abonnement, via een privébericht kunnen doorsturen? Dan ga ik er voor jou achteraan!
Hier ook een probleem van prepaid naar abonnement voor mijn dochter. Krijg ook de "oeps" melding. Kan hier ook iets mee gedaan worden? Bedankt. Mirjam
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mirjam,

Kun je mij een privébericht sturen met daarin haar naam, volledige adres, geboortedatum en het telefoonnummer? Dan ga ik ermee aan de slag!
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als in de voorgaande reacties. Sinds 13 december ben ik overgestapt van prepaid naar een sim-only abbonement en ik kan nog steeds geen gegevens zien in My T-mobile. Onderaan de pagina staat de melding: "Omdat jouw contract is opgezegd, kun je hieronder alleen je facturen bekijken." Kan iemand helpen?

Alvast bedankt,

Lesley
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lesley,

Kun je mij een privébericht sturen met daarin haar naam, volledige adres, geboortedatum en het telefoonnummer? Dan maak ik het in orde voor je.
Hi,

Ik heb hetzelfde probleem als in de voorgaande reacties. Sinds 23 augustus ben ik overgestapt van prepaid naar een sim-only abonnement en ik kan niet meer mijn gegevens inzien na het inloggen.

Alvast bedankt,

Charlene
Reputatie 2
Badge +1
Hoi @CharleneZ,

Geen zorgen, ik ga je helpen zodat je snel weer kunt inloggen! Wil je mij een privébericht sturen met je mobiele nummer, volledig adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Thanks!
Hallo, ik heb hier precies hetzelfde probleem. Ik ben enkele weken geleden overgestapt op abonnement.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Steph1308,

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Dan verwijder ik je My T-Mobile account zodat je een nieuwe kunt aanmaken.
Helaas nog geen succes hier.. kan nog steeds mijn facturen en andere info niet inzien. Wie o wie kan mij tot dienst zijn? Of is het mogelijk dit in een t-mobile winkel af te handelen? Thanks! 😊
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Steph1308,

Ik heb je My T-Mobile account verwijderd. Je kunt via https://www.t-mobile.nl/my/registreren een nieuwe aanmaken. Ik verwacht dat daarmee het probleem zal zijn opgelost. Laat je het even weten?

Reageer