Vraag

Prepaid naar Sim Only go maar T-mobile app en site werken niet

• 27 augustus 2017
  • 11 reacties
  • 356 Bekeken

Gisteren ben ik overgestapt van prepaid naar een abo. Maar als ik op de site of in de app mijn overzicht wil bekijken, krijg ik de volgende melding:

Oeps, je hebt geen rechten voor deze pagina

Je kunt de pagina niet bekijken

Bijvoorbeeld omdat:
■Je bent ingelogd als PrePaid-klant en hebt geklikt op een link voor facturen of andere diensten voor abonnees.
■ Je een abonnement hebt via je werkgever. Sommige pagina's mogen alleen bekeken worden door je telecombeheerder. Ben je beheerder en wil je inloggen in de zakelijke selfserviceomgeving? Ga dan naar T-Mobile Beheer.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Lottewi,

Goed dat je dit aangeeft. Ik zie je dat je 2 accounts had met hetzelfde nummer. Een PrePaid account en op 26/8 heb je een nieuwe aangemaakt. Ik heb het PrePaid account verwijderd. Kun je even controleren of het nu wel werkt?
Ja, het werkt weer. bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Super! Graag gedaan! 🙂
Ik heb het zelfde probleem, heb alleen geen tweede account aangemaakt.
Reputatie 4
Hi DutchAusi,

Welkom op het forum!

Ik zie dat je niet bent ingelogd met jouw gegevens. Zou je kunnen inloggen met jouw My T-Mobile account op het forum? Dan kunnen wij met je meekijken en het voor je oplossen.

Ik hoor graag of het is gelukt! 🙂
Ik heb een soortgelijk probleem. Ik ben gisteren overgestapt naar een abonnement en heb daarvoor een nieuw account gemaakt, maar nu kan ik alleen nog inloggen als ik verbinding heb met wifi.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi BigBoss_T-Bone,

Ik heb jouw account even verwijderd, zodat je een nieuwe kunt aanmaken. Kun je me laten weten of dat lukt en of het dan wel werkt op jouw mobiele data? Ik ben benieuwd!
Nee, het heeft niet geholpen. Ik denk zelf dat het komt doordat ik ook nog steeds een prepaid account op mijn telefoonnummer heb staan. Zou je dat account misschien kunnen verwijderen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi BigBoss_T-Bone,

Jazeker! Ik heb het andere account nu voor je verwijderd.

Heeft dit geholpen? Ik hoor het graag van je. 😃
Ja, het werkt nu weer. Heel erg bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Wat fijn om te lezen! Graag gedaan. :D

Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan ben je van harte welkom op het forum!

Reageer