Beantwoord

Prepaid tegoed My T-Mobile App

Ik kan mijn tegoed niet bekijken in de app. Niet onder overzicht, niet onder verbruiksstatus. Via de website zie ik dat er een storing is en dat het tegoed al drie dagen niet is bijgewerkt.
Hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door David 26 augustus 2017, 12:44

@Matti100

Het verbruik wordt dus niet goed geüpdatet, zoals in die melding ook staat aangegeven. In jouw geval zie ik via de website wel gewoon jouw beltegoed van €17,42 terug, dus dat is in ieder geval in orde. Je kunt de My T-Mobile App nog even opnieuw installeren, in veel gevallen helpt dat al!

@Meertje64

Ik neem aan dat je in dit geval doelt op jouw nieuwe abonnement van Tablet Go, niet het mobiele abonnement waar je mee bent ingelogd. Je moet een apart My T-Mobile account aanmaken voor het nieuwe abonnement. Op dit moment heb je dat nog niet, alleen voor het mobiele abonnement. Dat zijn dus niet de oude gegevens, maar de gegevens van het mobiele abonnement. Om het verbruik in de gaten te houden van jouw Tablet Go abonnement, moet je een nieuw account aanmaken, dan kun je alles in de gaten houden!

Bekijk origineel

8 reacties

Ik heb een nieuw abonnement maar deze is niet zichtbaar in de app. Daarin zie ik alleen mm oude gegevens. Nu heb ik geen zicht op mm Mb
Reputatie 7
Badge +20
@Matti100

Het verbruik wordt dus niet goed geüpdatet, zoals in die melding ook staat aangegeven. In jouw geval zie ik via de website wel gewoon jouw beltegoed van €17,42 terug, dus dat is in ieder geval in orde. Je kunt de My T-Mobile App nog even opnieuw installeren, in veel gevallen helpt dat al!

@Meertje64

Ik neem aan dat je in dit geval doelt op jouw nieuwe abonnement van Tablet Go, niet het mobiele abonnement waar je mee bent ingelogd. Je moet een apart My T-Mobile account aanmaken voor het nieuwe abonnement. Op dit moment heb je dat nog niet, alleen voor het mobiele abonnement. Dat zijn dus niet de oude gegevens, maar de gegevens van het mobiele abonnement. Om het verbruik in de gaten te houden van jouw Tablet Go abonnement, moet je een nieuw account aanmaken, dan kun je alles in de gaten houden!
Hoe kan ik dan een ander account toevoegen. Mm nr is gerelateerd aan de app en kom daar steeds op . Kan niet nog een account toevoegen
@Meertje64
Je moet je eerst registreren met je 097-nummer. Dat doe je op deze pagina.

Pas als er een account voor is aangemaakt, kun je 'm toevoegen aan de app. Hoe je dat doet lees je op deze pagina.
Gelukt. Mm tablet go is nu zichtbaar.
Maar waar kan ik mm nieuwe telefoon abonnement zien kosten ed. Wordt mn vrienden groep samen nu automatisch omgezet naar die 5 euro?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Meertje,

Ga in de app naar het menu en klik op het icoon of de foto links bovenin je scherm. Je kan daar het account kiezen waarmee je wilt inloggen dus je mobiele abonnement of je tablet abonnement. Jouw mobiele abonnement is een Stel Samen & Stel Bij en daarbij ontvang je €2,50 korting. Als je jouw Go tablet abonnement ook aanmeld voor T-Mobile Samen dan ontvang je daarvoor wel €5 korting.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en wens je veel plezier met je tablet.
Hmm per 21 aug 2017 is mijn telefoon abonnement omgezet naar go add ons basic. Gaat hier iets fout?
Reputatie 4
Hi Meertje,

Ik wil je meteen feliciteren met jouw nieuwe abonnement!

Leuk dat je weer voor ons hebt gekozen om te verlengen. Op het moment dat je een verlenging afsluit, gaat het altijd in na einddatum van het lopende contract. Dat is in jouw geval na 7 december 2017 voor het mobiele abonnement. Jouw huidige contract loopt namelijk van 8 december 2015 t/m 7 december 2017. Als je ook kijkt op jouw My T-Mobile bij 'Mijn abonnement', dan zie je direct staan wat je begin en einddatum is.

Hopelijk is het nu duidelijker voor je! Ik wens je alvast veel plezier met het nieuwe abonnement. 🙂

Reageer