Beste antwoord door Muberra
Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je vandaag ook bericht hebt gehad van mijn collega via de e-mail. Zij heeft jou het advies gegeven om jouw My T-Mobile app te verwijderen en opnieuw te installeren. Zou je dat willen proberen? Als het niet heeft geholpen, moet je dat even aangeven en dan gaan wij op zoek naar een andere oplossing voor je. Wij staan altijd voor je klaar!
Voor de zekerheid geef ik je ook de informatie mee over hoe je op andere manieren jouw PrePaid tegoed kunt checken.
Bel naar 1244
Door gratis te bellen naar 1244, hoor je jouw totale PrePaid tegoed. Het totale tegoed is een optelling van je commercieel tegoed en eventueel promotioneel tegoed.
Sms naar 1144
Als je het woord SALDO sms't naar 1144 (gratis), krijg je via sms een overzicht van je PrePaid tegoed. Als je tegoed op is, ontvang je automatisch een sms-bericht.
Wij horen graag van je of het opnieuw installeren van de app heeft geholpen! 😃