Beantwoord

Prepaid toevoegen aan abonnement

• 4 mei 2019
  • 11 reacties
  • 1746 Bekeken

• is een Top Poster
  • 7 reacties
Hallo ik heb een bestaand abonnement en wil die ook gewoon blijven gebruiken. Maar nu ik een toestel heb waar 2 kaarten in passen heb ik een T-Mobile prepaid kaartje erbij. Op dat prepaid kaartje kan je 5 euro beltegoed krijgen als je het registreert. Maar voor zover als ik dat zie moet dat dus in de tmobile app. Daar staan al mijn gegevens in van mijn abonnement. Hoe krijg ik het voor elkaar om dat prepaid kaartje aan te melden zonder dat het mijn abonnement "in de weg zit" mvg Ton
icon

Beste antwoord door Peto 5 mei 2019, 19:56

Hallo allemaal. Hier de laatste update.
De hele middag bezig geweest met webcare, Na heel veel proberen en heen en weer berichten heeft webcare uiteindelijk alle gegevens verwijderd en op het laatst een account voor mij aangemaakt. Daarna heb ik zelf mijn gegevens via de PC ingevoerd. Eindelijk is het toch gelukt.

@webcare Nogmaals bedankt voor de hulp en geduld!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Peto,

Eerst een Mijn T-Mobile account aanmaken voor je prepaid nummer. App openen, onderaan rechts op meer tikken en vervolgens bovenin wissel van gebruiker. Als het goed is kun je dan je 2e nummer toevoegen.

Groet, Folkert
Bedankt voor jou bericht, helemaal TOP!
Het account was al gemaakt voor mijn huidige abonnement. Maar kom toch "wissel van gebruiker" doen. Alleen komt op het eind de code niet via sms binnen. Weet je daar toevallig ook iets op?
Bedankt voor jou bericht, helemaal TOP!
Het account was al gemaakt voor mijn huidige abonnement. Maar kom toch "wissel van gebruiker" doen. Alleen komt op het eind de code niet via sms binnen. Weet je daar toevallig ook iets op?

Herhaaldelijk op "Geen sms ontvangen" geklikt. Maar nog steeds geen sms
Reputatie 7
Badge +18
Wellicht tijdelijk de prepaid kaart in een ander toestel stoppen? Is maar een idee...
Wellicht tijdelijk de prepaid kaart in een ander toestel stoppen? Is maar een idee...
Dat zou een oplossing kunnen zijn. Maar helaas heb ik geen ander toestel dan deze
Zojuist een toestel van de buurman geleend. Maar ook daar lukt het niet. Ik krijg de melding dat het nummer al in gebruik is en moet inloggen met het bestaande account. Maar als ik dat doe krijg ik de melding dat de gegevens niet goed zijn. Gaat lekker zo, ik denk dat ik maar bij een andere provider een kaartje ga aanvragen en het dan nog eens probeer
Reputatie 7
Badge +18
Zojuist een toestel van de buurman geleend. Maar ook daar lukt het niet. Ik krijg de melding dat het nummer al in gebruik is en moet inloggen met het bestaande account. Maar als ik dat doe krijg ik de melding dat de gegevens niet goed zijn. Gaat lekker zo, ik denk dat ik maar bij een andere provider een kaartje ga aanvragen en het dan nog eens probeer

Wacht even tot er een moderator reageert dan is het probleem zo opgelost...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peto,

Ik kijk graag met je mee! Kun je mij een privébericht sturen met het PrePaid nummer, naam en adres? Dan kijk ik even wat wat ik voor je kan doen!
Reputatie 6
Badge +11
Dan is het niet correct.

Je moet een losse nieuwe extra account aanmaken op My T-Mobile website. Dan is er eenmalig een SMS verificatie voor dat prepaid nummer, NIET voor je abonnements nummer dat je al hebt. In een Dual SIM toestel kan je op beide SIMkaarten/nummers SMSsen ontvangen, onafhankelijk.
Uiteindelijk heb je dan een extra login naam met bijbehorend wachtwoord, dus een andere combinatie dan van je abonementsnummer. Je kan het uittesten door op een computer eens achter elkaar met de verschillende sets in- en uit te loggen.

Pas dan kun je op je smartphone met de app dat wissel gebruiker doen. Die smartphone app kan meerdere combinaties van loginnaam+wachtwoord onthouden, maar op een dual-SIM toestel lijkt dat nogal verwarrend zo te lezen. Het is een beetje authenticatie op zijn kop vergeleken met hoe andere providers dit hebben geimplementeerd en leidt dus nog steeds tot problemen.
Hallo allemaal. Hier de laatste update.
De hele middag bezig geweest met webcare, Na heel veel proberen en heen en weer berichten heeft webcare uiteindelijk alle gegevens verwijderd en op het laatst een account voor mij aangemaakt. Daarna heb ik zelf mijn gegevens via de PC ingevoerd. Eindelijk is het toch gelukt.

@webcare Nogmaals bedankt voor de hulp en geduld!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peto,

Wat fijn dat je goed bent geholpen! Als je in de toekomst weer vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer