Problemen inloggen My T-Mobile account

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
Sinds enkele dagen Wen W internet standaard op op proef op mobiel. Ik heb gemerkt dat ik niet kan inloggen op de sites die een inlog naam en een wachtwoord vragen. T-mobile is niet duidelijk in het geven van een antwoord op mijn vragen hierover....(Willen ze geen nieuwe W en W-klant, vraag je je dan af???Ik ben al verwezen naar de fabrikant vam mijn mobiel (LG KE970) Deze wist overigens ookgeen antwoord op mijn vragen! Het toestel is in staat om cookies te ontvangen en vast te houden. Dat is ingesteld en daar zit het dus niet in. Als dit niets ooplevert heeft T-mobile een potentiele W en W-klant verspeeld. Wie weet raad?
Dank alvast.
Jan

This topic has been closed for comments

92 reacties

Reputatie 2
voorheen kon ik gewoon inloggen op msn via mijn telefoon,nu krijg ik iedere keer error
please try later,wel via e buddy maar dat is super irritant
heeft iemand hetzelfde probleem gehad?
alvast bedankt voor de response
Reputatie 2
jawel gewoon geduld
Reputatie 2
hahah ja dat heb ik gemerkt!!!
Reputatie 2
Ik heb nu een maand een Samsung Omnia. Ik heb nu vanaf de 12e een abbo bij T-mobile. Ik probeer al vanaf die datum om op MSN te komen. Ik moet wel heel erg lang geduld hebben. Hetzelfde als voor tv kijken op je mobiel. Nu blijkt ineens dat ik een kabeltje moet hebben ofzo. Volgens mij ben ik heel slecht of maar half voorgelicht. Hoe zit dat nou
Reputatie 3
Je bent helaas wel wat karig met informatie over het probleem. Op welke sites kun je niet inloggen? Zijn er sites waarop je wel kunt inloggen? Kun je op bepaalde sites nooit inloggen, of soms wel, maar soms ook niet? Gebruik je de telefoon als modem voor een computer? Als dat het geval is, welke besturingssysteem en browser(s) gebruik je op die computer? Onthouden de browsers op je computer cookies? Is het inmiddels verholpen? Welk APN-adres gebruik je? Staat JavaScript 'aan' in de telefoon?
Reputatie 3
Kunnen jullie helemaal niets op internet, of alleen niet inloggen op MSN?

@ MobiDre: Als je web'n'walk Plus hebt en de instellingen staan goed in je telefoon, moet Mobile TV op de Samsung Omnia werken; een kabeltje is niet nodig. Werkt het niet? Dan graag contact opnemen met T-Mobile Klantenservice (bellen naar 1200 op je mobiele telefoon).
Reputatie 2
Hoi,
Bedankt voor je reactie.....
Het niet kunnen inloggen geldt voor elke site waar men een inlognaam en een wachtwoord nodig heeft. Mijn toestel heeft de mogelijkheid om cookies toe te staan en te verwijderen..........Maar als ik mijn mail wil checken via webmail bij mijn provider (planet) gaat dat niet. Als ik wil inloggen met mijn mobieltje op de site van t-mobile krijg ik de mededeling dat dit mobiele apparaat geen cookies ondersteunt....Het is gewoon niet te volgen.....In de t-mobile winkel stelt men dat het mobieltje van oorsprong een prepaidtoestel is (geweest). Daar zijnde instellingen toch anders van???!!!
Ik blijf het frusterend vinden. Alle andere vragen moet ik ontkennend beantwoorden...Geen modem dus, geen java. Overigens lukt het wel om mini-opera te downloaden en te installeren(met foutmeldingen)Maar deze is dan ook weer verdwenen wanneer ik het toestelletje heb afgesloten en weer opnieuw heb opgestart.
Ik ben blij dat mijn laptop deze problemen niet kent.....Ik zou gierend gek worden......
Reputatie 3
Dat het een PrePaid-telefoon is geweest moet niets uitmaken, maar kijk voor de zekerheid even het APN-adres (ook toegangspunt of Access Point Name genoemd) na. Dit zou 'internet' moeten zijn.

Ik ken overigens geen site dat cookies uitdeelt zonder ook JavaScript te vereisen. Bedoel je met 'geen java' dat jouw telefoon geen JavaScript ondersteunt? (Voor de volledigheid: Java is heel iets anders dan JavaScript.)

Wat zijn de foutmeldingen die getoond worden als je Opera Mini installeert?
Reputatie 2
iK HEB DAT PROBLEEM OOK. aLS IK NAAR MOBILE.LIVE.COM GA EN WIL INLOGGEN MET MIJN WINDOWS LIVE ID, KRIJG IK ELKE KEER DE MELDING DAT DE INVOERGEGEVENS NIET CORRECT ZIJN TERWIJL DAT NIET ZO IS. iK WEET NATUURLIJK MIJN LIVE ADRES EN WACHTWOORD WEL. oOK ONDERSTEUND DE BROWSER GEEN JAVA,VEEL SITES KAN JE DUS NIET OP INDERDAAD. jE KRIJGT OOK DE MELDING DAT DE BROWSER GEEN JAVA ONDERSTEUNT.
bEST BALEN JA,WANT NU KAN IK NIET MIJN EMAILS VIA MOBILE INTERNET LEZEN. iK HEB AL OVERAL GEZOCHT OF IK MOBILE JAVA KAN DOWNLOADEN, MAAR SINDS VANDAAG IS PA BEKENT BIJ JAVASUN DAT ER EEN SITE KOMT WAAR JE DUS DAT KAN DOWNLOADEN(VOOR PARTIKULIEREN). wE MOETEN DUS NOG EVEN GEDULD HEBBEN VOOR WE MET T-MOBILE INTERNET ONLINE ONZE MAILS WILLEN CHECKEN OF MESSENGER WILLEN GEBRUIKEN. jAMMER...iK DENK AL WEER OM EEN ANDERE PROVIDER TE NEMEN. HET ONTVANGST WAAR IK WOON OP EEN GRENSTREEK.(BAARLE NASSAU/ NEDERLAND/BEL;GIE) IS ER SLECHT TERWIJL VODAFONE EN KPN UITSTEKEND ZIJN.
Reputatie 2
Hoi,

Bedankt voor de reacties.
Eigenlijk ben ik er helemaal klaar mee. Als iets zoveel moeite kost om goed werkend op je mobiel te krijgen, los van de vraag wiens "schuld"dat is, dan hoeft het voor mij niet echt meer. Het kan aan de simpelheid van het mobieltje liggen, het kan aan de provider liggen...Ik weet het niet. Voor mij is echter een ding duidelijk geworden. Voor mij is het mobiel internet nog niet weggelegd. Misschien in een volgend "mobiel" leven.

Groet.Frog
Reputatie 2
Wij ik en mijn man ( 2 verschillende inlog code's) kunnen vaak, zeg maar zeer vaak niet inloggen. Krijg van alles als melding , b.v. hoofd letter gevoelig enz. Weet dat ik het goed doet maar ...........
Om dan weer weg te gaan van de site kan dit ook niet want de site staat vast?
Wat kunnen wij hier aan doen?
Je krijgt alleen de melding dat je inloggegevens niet goed zijn als je ook daadwerkelijk iets niet goed hebt ingevoerd.
Je kunt de juiste inloggegevens opvragen door op www.t-mobile.nl te kiezen voor: 'log in' en 'vraag je inloggegevens opnieuw aan'.
Als je bent ingelogd dan zie je rechtsboven de mogelijkheid staan om je inloggegevens te wijzigen. Je kunt dan kiezen voor een makkelijker te onthouden gebruikersnaam en wachtwoord.
Reputatie 2
sorry maar ook dat is al velemalen gedaan. En ja aan gepast naar wachtwoord wat wij prettig vinden.
Maar ook dan blijven wij problemen hebben.
Reputatie 2
Klopt helemaal. Ik kan overal in een keer inloggen en alleen bij T-Mobile moet ik het vaker proberen. Ik kan niet gelovend dat ik meer typfouten maak op deze site dan op andere. Typisch gedrag van de moderators hier is het tegenspreken van berichten van de klanten.
En hoe komt het dan dat mijn aanvraag voor nieuwe inloggegevens bij jullie nooit aankwam? Mogelijk is er toch iets mis met de verbinding met de database.
Reputatie 2
Inloggen op My T-Mobile doe ik nog steeds via het Forum, want rechtstreeks gaat het niet. Ik gebruik een Mac met Safari. Het zou fijn zijn als rechtstreeks inloggen ook zou kunnen. Als ik het rechtstreeks probeer en mijn gegevens in geef in de inlog box, kan ik deze vervolgens niet meer aanklikken. Via het Forum lukt dit wel, dus het zou moeten kunnen.

Vr. groet,

Arnold Top
Reputatie 2
Dag Arnold,
Het ligt in ieder geval niet aan je MAC en Safari, werk hier nl. met dezelfde combinatie.
Groet,
Henk
Reputatie 2
Kennelijk is er iets veranderd, want het werkt ineens! Bedankt!

Vr.groet,

Arnold Top
Reputatie 2
Hoi,

Ik heb een vraag. Wij hebben 2 T-mobile abonnementen, met my t-mobile, maar de laatste dagen krijg ik als ik bij 1 van de 2 wil inloggen telkens de volgende melding:

Deze gebruikersnaam is tijdelijk geblokkeerd. Probeer het over een paar minuten opnieuw.

Maar ook minuten, uren en zelfs dagen later, blijft deze melding komen.

Waardoor komt dit en belangrijker: Hoe kan ik dit oplossen?
Reputatie 4
Heb je al de klantenservice geinformeerd, misschien kunnen ze kijken voor jou of ze je my t-mobile account hebben bevroren of iets dergelijks.
@confused

Kun je me alsjeblieft het ander telefoonnummer via een PM sturen? Dan kan ik het een en ander voor je uitzoeken.
Reputatie 2
Ik kan vandaag opeens niet meer inloggen op mijn Tmobile account.

Mijn gebruikersnaam of wachtwoord is fout geeft de website aan dan klik ik op stuur wachtwoord op vul ik mijn telefoonnr ook in maar alsnog krijg ik niets op mijn mobiel.

Het gaat om mijn andere abonnemt op deze kan ik wel inloggen

Abonnement waar het omgaat:

Serhat-Sahin
Reputatie 2
Het lukt nog steeds niet om inteloggen? en ik kan nog steeds niet per sms mijn gegevens opvragen ?
@Shahin68

Kun je het telefoonnummer via een PM naar me versturen?
Reputatie 2
Harvey ik heb je een pm verstuurd maar ik weet niet of je hem hebt ontvangen ?
Reputatie 2
Probleem is opgelost met inloggen bedankt!