Problemen inloggen My T-Mobile account



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

92 reacties

Reputatie 7
@richard13
Je kunt pas een account aanmaken op My T-Mobile als de simkaart is geactiveerd. Bij aanschaf van een abonnement heb je de mogelijkheid om aan te geven of deze per direct moet ingaan of pas op de datum van het nummerbehoud. Heeft je vriendin voor het laatste gekozen en wil ze alvast gebruik maken van het abonnement met het tijdelijke T-Mobile nummer, dan kan T-Mobile Klantenservice de simkaart direct voor haar activeren. T-Mobile Klantenservice is bereikbaar op 06-2400 1200.
Reputatie 2
Al enige weken kon ik niet inloggen op my t-mobile. Ik krijg een melding van certificaatfout. Kan hier iets aan gedaan worden zodat ik op een juiste manier kan inloggen.
Reputatie 2
@Prakaash
De beveiliging van je computer is te sterk geactiveerd. Hierdoor kun je de website niet bezoeken. Heb je in de afgelopen periode een nieuwe update gedaan, voor je computer of laptop? Controleer je beveiliging.

Het kan ook zijn dat je http://www.tmobile.nl intypt in plaats van http://www.t-mobile.nl. Zie ook dit topic: [thread=115841]Site t-mobile niet veilig? Certificaatfout [/thread].
Reputatie 2
Mijn vriendin probeert al tijden in te loggen op My T-Mobile. Elke keer krijgt ze dezelfde melding: "Deze gebruikersnaam is tijdelijk geblokkeerd. Probeer het over een paar minuten opnieuw".

Ik heb natuurlijk al geprobeerd verschillende keren in te loggen. Een paar uren en dagen gewacht, maar krijg nog steeds dezelfde melding.

ik weet zeker dat ik het juiste wachtwoord heb.
Hoe is dit op te lossen??

Ik hoor het graag!
Reputatie 2
Mijn vriendin probeert al tijden in te loggen op My T-Mobile. Elke keer krijgt ze dezelfde melding: "Deze gebruikersnaam is tijdelijk geblokkeerd. Probeer het over een paar minuten opnieuw".

Ik heb natuurlijk al geprobeerd verschillende keren in te loggen. Een paar uren en dagen gewacht, maar krijg nog steeds dezelfde melding.

ik weet zeker dat ik het juiste wachtwoord heb.
Hoe is dit op te lossen??

Ik hoor het graag!
Reputatie 2
@Zam
Ik heb je een priv
Reputatie 2
Ik ben de wachtwoord van mijn My T-Mobile vergeten. (Op een andere nummer natuurlijk, daarom vraag ik 't op deze account) Ik heb meerdere malen geprobeerd een nieuwe tijdelijke wachtwoord aan te vragen maar ik krijg maar geen SMS.
Reputatie 2
Zo te zien kan ik zelfs helemaal geen SMS ontvangen
Reputatie 2
@Inception
Kun je mij in een priv
Reputatie 2
Als ik inlog op my t-mobile op mijn Samsung Galaxy S, logt hij niet in, maar gaat naar http://www.t-mobile.nl/home?login=1
Hoe kan ik inloggen? Als ik het op de pc doe, logt hij wel in.
Reputatie 6
@ptm
Kies je bij het inloggen voor 'Ga' op je toetsenbord of klik je op 'Inloggen' op de website? Je kunt het beste kiezen voor 'Inloggen'. Indien dit niet lukt, kun je ook de mobiele versie van de T-Mobile website bezoeken via http://pda.t-mobile.nl
Reputatie 2
Hoe stuur ik een privebericht?
Reputatie 2
ik heb abbo had ervoor prepaid heb een ander tijdelijk gebruikt heb er geen mij t mobile van maar wil alleen de punten gebruiken en daarna dat nummer afsluiten
Reputatie 6
@b27
Wanneer je nog in het bezit bent van de simkaart, dan kun je eenvoudig een My T-Mobile account aanmaken en kun je de punten inwisselen. Het toestel (met bijbehorende simkaart) moet aanstaan, omdat je een wachtwoord per sms toegestuurd krijgt. Indien je het simkaartje niet meer hebt, dan kun je telefonisch contact opnemen met T-Mobile Klantenservice (06-24001200).
Reputatie 6
@Inception
Je kunt een priv
Reputatie 2
Wanneer ik in my t-mobile op 'bekijk factuur' klik krijg ik een pagina met de onderstaande tekst. Het kreeg vandaag pas mijn tweede factuur, bij de eerste dacht ik nog dat het kwam omdat ik een business abo naar priv
Reputatie 6
@Harmen
Ik heb de fout voor je hersteld. Mijn excuses voor het ongemak. Je kunt nu weer je facturen inzien via My T-Mobile.