Beantwoord

Problemen met ontvangen "wachtwoord herstellen" e-mail

Regelmatig ondervind ik problemen met het inloggen op mijn T-Mobile Thuis account. Meestal uit dit zich in de melding dat de gebruikersnaam wachtwoord combinatie onjuist is terwijl ik er zeker van ben dat het juiste wachtwoord gebruikt wordt (wachtwoord manager).

Bij het opvragen van een nieuw wachtwoord wordt het dialoogvenster weergegeven dat de herstel e-mail verzonden is. Hierin wordt tevens vermeld dat de link in die mail één uur geldig is.

Nu komt echter de "grap": het duurt dusdanig lang voor de T-mobile mailserver om deze mail te versturen dat ik de mail pas laat krijg (lees - langer dan één uur) waardoor de link in de mail per definitie niet meer geldig is. Wordt een beetje moeilijk om op deze manier mijn wachtwoord te herstellen, nietwaar?

Wellicht dat er eens gekeken kan worden naar de verwerking van de herstel e-mails zodat deze wél tijdig arriveren?
icon

Beste antwoord door Sterre 12 december 2018, 13:52

Hi @G. van Ewijk,

Ik kijk graag met je mee wat er gebeurt. We zijn er inderdaad mee bezig hoe we dit in de toekomst kunnen vermijden. Hiervoor loopt nog een onderzoek. Kun jij daarmee helpen? De situatie krijgen we graag wat duidelijker. Met welk e-mailadres log jij normaal in? En op welk e-mailadres vraag jij het wachtwoord op? Is dat met een Gmail e-mailadres, of met je @t-mobilethuis.nl e-mailadres? Dat laatste bevelen we aan. Dank alvast voor je antwoorden!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi @G. van Ewijk,

Ik kijk graag met je mee wat er gebeurt. We zijn er inderdaad mee bezig hoe we dit in de toekomst kunnen vermijden. Hiervoor loopt nog een onderzoek. Kun jij daarmee helpen? De situatie krijgen we graag wat duidelijker. Met welk e-mailadres log jij normaal in? En op welk e-mailadres vraag jij het wachtwoord op? Is dat met een Gmail e-mailadres, of met je @t-mobilethuis.nl e-mailadres? Dat laatste bevelen we aan. Dank alvast voor je antwoorden!
Hallo Sterre,

Ik heb inmiddels mijn wachtwoord kunnen resetten, de e-mail kwam ditmaal na 43 minuten aan in mijn mailbox.

Tevens heb ik beide scenario's doorgelopen en heb bij beiden dezelfde uitkomst, de mail komt pas na enige tijd aan en ik merk vrijwel geen verschil tussen ontvangst bij de aanvraag via het Gmail e-mailadres of het @t-mobilethuis.nl adres.

Het verschil hierin (49 minuten t.o.v. 43 minuten) is daarin enigszins verwaarloosbaar.
Reputatie 5
Badge +3
Fijn dat je je wachtwoord hebt kunnen resetten, @G. van Ewijk! Bedankt voor je verhelderende antwoorden, ik neem dit mee in het onderzoek, zodat we zo'n situatie in de toekomst kunnen voorkómen.

Reageer