Beantwoord

Problemen My T-Mobile

Reputatie 4
Badge +6
Hoi iedereen.

Vandaag een nieuw t-mobile abbo genomen, en probeer steeds inteloggen op my t-mobile.
Alleen dat mag niet baten, via de website is inloggen mogelijk maar niet via de App.
Elke kreeg krijg ik Intere server error 500 (Zie Screenshot), dit gebeurd elke keer als je de laatste stap moet doen en dat is de voorwaarde en die is geaccepteerd.

Klapt de app er uit.

Er is al verschillende keren contact opgenomen, Account verdwijderd, App gedeinstalleerd etc. Niks mag helpen.

Wat is er aan de hand

icon

Beste antwoord door David 2 juni 2017, 13:20

Hey Fluxsystem,

Ik heb zojuist gereageerd op het topic waar de andere meldingen in gemeld zijn. Om dit centraal te houden gaat dit topic op slot en we pakken dit verder op in het andere topic. Je kunt daar ook jouw verdere berichten plaatsen! :)

PS: Bedankt Simonse, voor het delen van jouw suggestie!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hallo,

Ik heb het zelfde probleem gehad. Bij mij gaf het de zelfde storing aan.

Maar dit is inmiddels verholpen, als je de app opnieuw geïnstalleerd en inlogt, werkt het weer. Ook online!!

Groet,
Simonse
Reputatie 4
Badge +6
@Simonse.

Bedankt voor de tip, dit is wel al gebeurd.
Er zijn al meerdere lagen qua opties geprobeerd.
Alleen moet dit hoger opgespeeld worden.

Als er meerdere klanten problemen ervaren, wat ik nu dus zie.
Dan lijkt het mij een probleem dat zich bij meer mensen gaat voordoen.

Ik hoop dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgepakt, want met Unlimited GO is aanvullen dan effe iets vervelends want dan moet je met Chrome OF Safari gaan werken (Ligt natuurlijk aan je OS)
Reputatie 7
Badge +20
Hey Fluxsystem,

Ik heb zojuist gereageerd op het topic waar de andere meldingen in gemeld zijn. Om dit centraal te houden gaat dit topic op slot en we pakken dit verder op in het andere topic. Je kunt daar ook jouw verdere berichten plaatsen! :)

PS: Bedankt Simonse, voor het delen van jouw suggestie!