Beantwoord

Problemen Update 31/05/17 My T-Mobile app [AppStore]

Reputatie 1
  • Weet de weg
  • 47 reacties
Sinds de update moet ik iedere keer opnieuw het inlogproces door om de My T-Mobile app te activeren. Echt moedeloos van te worden. Contactpersonen synchroniseren doet het ook niet meer. De app geeft ook aan bij de facturen dat er er nog een factuur openstaat, terwijl dit niet zo is. Men heeft een groot deel van de app herschreven. Zoals het staat vermeld in de AppStore. Nou dus niet goed, graag laten fixen, app is zo niet meer gebruiksvriendelijk.
icon

Beste antwoord door Lodan 4 juni 2017, 09:12

Laatste update: 7-6-2017 23:25

Er is een app-update

Er is net een app-update uitgekomen met een mogelijke fix.
Nu in de AppStore

Hopelijk zijn hier ook de laatste problemen mee verholpen.
Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 1
Zie pic
Reputatie 6
Badge +17
Hoi PSA,

Pff erg vervelend. Begrijpelijk dat je dit opgelost wilt hebben.

Ik wil dit graag voor je doorzetten naar de afdeling die hierover gaat, maar voordat ik dit doe wil ik je vragen om één keer de applicatie volledig van je toestel te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. Mochten de problemen daarna nog niet verholpen zijn dan schakel ik de hulp in van de experts.

Laat je ons weten of het heeft geholpen?
Reputatie 1
Dit heb ik al meerdere malen gedaan, maar heeft niet geholpen.
Reputatie 1
Gaat niet zo lekker met de app, kan niet meer inloggen
Reputatie 1
Precies hetzelfde probleem. Bij het starten van de app moet ik steeds mijn account toevoegen, inloggen en een code maken. Synchroniseren met contacten voor gebruikershistorie werkt ook niet meer.

App meerdere malen opnieuw geinstalleerd. Betreft een Iphone 7 plus.
Reputatie 1
Oh gelukkig ben dus niet de enige die er dus last van heeft. Bij mij betreft het de IPhone 7. Dus Issam schakel maar door aan de experts!
Reputatie 4
Badge +6
Hier dus ook het probleem (Topic al geopend).
Bij mij is het na het inloggen van de App, en je dan de voorwaarde accepteert dat ie er daarna uit poft.
Echt vervelend

Screenshot

Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Bedankt voor alle meldingen! Ik ga dit gelijk doorzetten naar de afdeling die over de app gaat. Hopelijk hebben zij snel een fix voor dit probleem!
Reputatie 4
Badge +6
@david

Hoe snel wordt dit opgelost, want heb geen zin in het lange wachten
Reputatie 4
Badge +6
UPDATE 2-6-2017 15:50: Mijn gedeelte werkt gelukkig weer 😉
Reputatie 1
Hier nog niet, ook account laten verwijderen via webcare, opnieuw aan laten maken. App verwijderd opnieuw geïnstalleerd, maar probleem niet opgelost. Maar David heeft het al doorgezet. Dus nu maar afwachten op fix.
Reputatie 2
Bij mij werkt het inloggen prima, maar zodra ik in de app klik op 'extra kosten' of op internetverbruik etc, crasht de app. .. Zonde aangezien de vorige versie het prima deed bij mij, en nu het 'verbeterd' is het juist niet goed werkt.

Edit: Jammer dat je niet kunt editen (iig niet via telefoon).
Mijn problemen ontstonden zojuist met de 4.4.1 update.
Versie 4.4 gaf geen problemen.
Reputatie 2
Verwijderd
Ik heb meerdere malen een update gehad van de app op mijn iPhone 7, hij opent wel en werkt ook netjes bij, alleen als ik ergens op klik crasht de app en sluit de app af. Iemand hetzelfde?
Reputatie 1
Hier inderdaad ook dat de app crashed wanneer ik naar bel historie wil gaan, nu werkt de overige functies weer goed, weet niet of de synchronisatie werkt omdat de app crashed bij de belgegevens.
Via Facebook Messenger kan je altijd snel terecht bij tmobile om hulp, dus ik ga even vragen of ze hiervan weten. Want ik neem aan dat ze er dan iets aan gaan doen
Dag mijn app is geüpdatet en nu werkt de mb's aanvullen niet meer. Ik had gezien dat er al weer een nieuwe update was. Maar die werkt ook niet. Ik kan alleen online mb's aanvullen. Erg vervelend........
Badge +9
Hoi Nielslubbersen,

Ook bij ons krijgen we aan meerdere kanten door dat dit niet (goed) werkt. Dit wordt doorgegeven aan de ontwikkelaars die hier snel naar gaan kijken. Helaas kan ik je enkel vragen tussentijds geduld te hebben tot het wordt gemaakt (of via de website dit aanvragen).
Excuses voor het ongemak 😞
Bij mij hetzelfde. Plus het probleem dat de app om de haverklap crashed.
Badge +9

Laatste update: 7-6-2017 23:25

Er is een app-update

Er is net een app-update uitgekomen met een mogelijke fix.
Nu in de AppStore

Hopelijk zijn hier ook de laatste problemen mee verholpen.
I used to read my user status from My-T-Mobile app, .but this is no more possible. I have updated the My T-Mobile app on my IPhone a few days ago. Since then it doesn't work anymore. It even doesn't open.
about the same time I have updated the IOS version of my Phone to 10.3.2.
For I thought maybe the update proces failed, I have tried to renew the app by deleting it and install it again but tha doesn't

So it seems that either there is a bug in the app update of My T-Mobile or the two versions (of my T-Mobile and IOS) don't match with each other.

I can't imagine, I am the only one having this problem.
So I suppose there is surely someone who can help meto make the app works on my Phone again.

w.k.r. Gerrit-B.
.
Reputatie 1
Hier de versie 4.4.1 en de app blijft crashen bij inzage van de verbruikstatus😔
Reputatie 1
Wederom opnieuw app verwijderd en geïnstalleerd, heeft helaas niet mogen helpen, maar nu ook melding in de app te zien.
Badge +9
I used to read my user status from My-T-Mobile app, .but this is no more possible. I have updated the My T-Mobile app on my IPhone a few days ago. Since then it doesn't work anymore. It even doesn't open.
about the same time I have updated the IOS version of my Phone to 10.3.2.
For I thought maybe the update proces failed, I have tried to renew the app by deleting it and install it again but tha doesn't

So it seems that either there is a bug in the app update of My T-Mobile or the two versions (of my T-Mobile and IOS) don't match with each other.

I can't imagine, I am the only one having this problem.
So I suppose there is surely someone who can help meto make the app works on my Phone again.

w.k.r. Gerrit-B.
.

Hi Gerrit-B,

There are some bugs in the current iOS app, It appeared on version 4.4 and there has been a fix (V. 4.4.1) but we still receive notices from customers like you that it doesn't work as it should be.
I have copied and moved your post also to this thread so we have everything gathered in 1 thread to keep things together 🙂
Bedankt, ik heb de My T-mobile app verwijderd, de Iphone helemaal uitgezet en weer aangezet
daarna de laatste versie uit de Appstore geinstalleerd, en na opnieuw aanmelden bij My T-mobile werkt het weer. Ook na afsluiten van de app (wewfvegen van de app) werkt het weer

bedankt

Gerrit-B

Reageer