Beantwoord

Problemen Update 31/05/17 My T-Mobile app [AppStore]



Toon eerste reactie

34 reacties

Reputatie 1
@Gerrit-B

Super dat hij het weer doet bij jou! Maar crashed hij ook niet bij jou dan bij de verbruiksoverzicht? T-Mobile webcare gaf aan dat ze een update vandaag hadden ingediend bij Applestore. En dat deze vandaag Live zou gaan! Maar ik zie nog niks en heb de versie 4.4.1.
Het is u nu een paar dagen bekend dat de laatste app update veel storingen geeft: app crasht, MB aanvuller werkt niet etc. U adviseert de browser versie te gebruiken. Moet u eens proberen als u aan het autorijden bent graag spoedige oplossing van dit irritante probleem. Dank daarvoor
Badge +9
Beste Hvz,

De storing is inderdaad bekend, maar een bijgewerkte versie is ingediend bij Apple om te reviewen. Zodra Apple daarmee klaar is verschijnt deze als update in de AppStore.
Even advocaatje van de duivel spelen: Tijdens het autorijden mag je de telefoon in geheel niet in handen hebben of besturen. Ook de My T-Mobile app is daarop geen uitzondering.

Wat betreft je topic heb ik deze verplaatst naar het verzameltopic. Zo houden we het forum overzichtelijk.
Badge +9

Er is een app-update



Er is net een app-update uitgekomen met een mogelijke fix.
Nu in de AppStore
Reputatie 1
Versie 4.4.2 gedownload en het werkt weer😁 Thnx T-Mobile voor de fix!!!
Reputatie 2
Hier ook net update 4.4.2 binnen, werkt weer als vanouds, top 😃
Reputatie 6
Badge +17
Hoi allemaal,

Zoals onze Klantexpert Lodan al heeft aangegeven is er de nieuwe versie van de My T-Mobile app gistermiddag vrijgegeven door Apple. Na het updaten van de iOS versie van de My T-Mobile app is het weer mogelijk om MB-aanvullers aan te schaffen. Klanten met specifiek de laatste iOS update hadden last van dit probleem. Met de update van de My T-Mobile app is het probleem opgelost. Sorry voor het ongemak!

Mocht het na het updaten van de My T-Mobile app nog niet werken, laat het dan even weten in dit topic!
Bij mij werkt de app nu helemaal niet meer, start niet meer op. Ook de app helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd heeft niet geholpen. iPhone SE - iOS 10.3.2

UPDATE: Na een volledige herstart van m'n telefoon werkt de app weer.
Badge +9

Laatste update: 7-6-2017 23:25


Er is een app-update




Er is net een app-update uitgekomen met een mogelijke fix.
Nu in de AppStore

Hopelijk zijn hier ook de laatste problemen mee verholpen.

Reageer