Beantwoord

Problemen Update 31/05/17 My T-Mobile app [AppStore]


Reputatie 1
  • Weet de weg
  • 47 reacties
Sinds de update moet ik iedere keer opnieuw het inlogproces door om de My T-Mobile app te activeren. Echt moedeloos van te worden. Contactpersonen synchroniseren doet het ook niet meer. De app geeft ook aan bij de facturen dat er er nog een factuur openstaat, terwijl dit niet zo is. Men heeft een groot deel van de app herschreven. Zoals het staat vermeld in de AppStore. Nou dus niet goed, graag laten fixen, app is zo niet meer gebruiksvriendelijk.
icon

Beste antwoord door Lodan 4 juni 2017, 09:12

Laatste update: 7-6-2017 23:25


Er is een app-update




Er is net een app-update uitgekomen met een mogelijke fix.
Nu in de AppStore

Hopelijk zijn hier ook de laatste problemen mee verholpen.
Bekijk origineel

34 reacties

Badge +9

Laatste update: 7-6-2017 23:25


Er is een app-update




Er is net een app-update uitgekomen met een mogelijke fix.
Nu in de AppStore

Hopelijk zijn hier ook de laatste problemen mee verholpen.
Bij mij werkt de app nu helemaal niet meer, start niet meer op. Ook de app helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd heeft niet geholpen. iPhone SE - iOS 10.3.2

UPDATE: Na een volledige herstart van m'n telefoon werkt de app weer.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi allemaal,

Zoals onze Klantexpert Lodan al heeft aangegeven is er de nieuwe versie van de My T-Mobile app gistermiddag vrijgegeven door Apple. Na het updaten van de iOS versie van de My T-Mobile app is het weer mogelijk om MB-aanvullers aan te schaffen. Klanten met specifiek de laatste iOS update hadden last van dit probleem. Met de update van de My T-Mobile app is het probleem opgelost. Sorry voor het ongemak!

Mocht het na het updaten van de My T-Mobile app nog niet werken, laat het dan even weten in dit topic!
Reputatie 2
Hier ook net update 4.4.2 binnen, werkt weer als vanouds, top ­čśâ
Reputatie 1
Versie 4.4.2 gedownload en het werkt weer­čśü Thnx T-Mobile voor de fix!!!
Badge +9

Er is een app-update



Er is net een app-update uitgekomen met een mogelijke fix.
Nu in de AppStore
Badge +9
Beste Hvz,

De storing is inderdaad bekend, maar een bijgewerkte versie is ingediend bij Apple om te reviewen. Zodra Apple daarmee klaar is verschijnt deze als update in de AppStore.
Even advocaatje van de duivel spelen: Tijdens het autorijden mag je de telefoon in geheel niet in handen hebben of besturen. Ook de My T-Mobile app is daarop geen uitzondering.

Wat betreft je topic heb ik deze verplaatst naar het verzameltopic. Zo houden we het forum overzichtelijk.
Het is u nu een paar dagen bekend dat de laatste app update veel storingen geeft: app crasht, MB aanvuller werkt niet etc. U adviseert de browser versie te gebruiken. Moet u eens proberen als u aan het autorijden bent graag spoedige oplossing van dit irritante probleem. Dank daarvoor
Reputatie 1
@Gerrit-B

Super dat hij het weer doet bij jou! Maar crashed hij ook niet bij jou dan bij de verbruiksoverzicht? T-Mobile webcare gaf aan dat ze een update vandaag hadden ingediend bij Applestore. En dat deze vandaag Live zou gaan! Maar ik zie nog niks en heb de versie 4.4.1.
Bedankt, ik heb de My T-mobile app verwijderd, de Iphone helemaal uitgezet en weer aangezet
daarna de laatste versie uit de Appstore geinstalleerd, en na opnieuw aanmelden bij My T-mobile werkt het weer. Ook na afsluiten van de app (wewfvegen van de app) werkt het weer

bedankt

Gerrit-B
Badge +9
I used to read my user status from My-T-Mobile app, .but this is no more possible. I have updated the My T-Mobile app on my IPhone a few days ago. Since then it doesn't work anymore. It even doesn't open.
about the same time I have updated the IOS version of my Phone to 10.3.2.
For I thought maybe the update proces failed, I have tried to renew the app by deleting it and install it again but tha doesn't

So it seems that either there is a bug in the app update of My T-Mobile or the two versions (of my T-Mobile and IOS) don't match with each other.

I can't imagine, I am the only one having this problem.
So I suppose there is surely someone who can help meto make the app works on my Phone again.

w.k.r. Gerrit-B.
.


Hi Gerrit-B,

There are some bugs in the current iOS app, It appeared on version 4.4 and there has been a fix (V. 4.4.1) but we still receive notices from customers like you that it doesn't work as it should be.
I have copied and moved your post also to this thread so we have everything gathered in 1 thread to keep things together 🙂
Reputatie 1
Wederom opnieuw app verwijderd en geïnstalleerd, heeft helaas niet mogen helpen, maar nu ook melding in de app te zien.
Reputatie 1
Hier de versie 4.4.1 en de app blijft crashen bij inzage van de verbruikstatus­čśö
I used to read my user status from My-T-Mobile app, .but this is no more possible. I have updated the My T-Mobile app on my IPhone a few days ago. Since then it doesn't work anymore. It even doesn't open.
about the same time I have updated the IOS version of my Phone to 10.3.2.
For I thought maybe the update proces failed, I have tried to renew the app by deleting it and install it again but tha doesn't

So it seems that either there is a bug in the app update of My T-Mobile or the two versions (of my T-Mobile and IOS) don't match with each other.

I can't imagine, I am the only one having this problem.
So I suppose there is surely someone who can help meto make the app works on my Phone again.

w.k.r. Gerrit-B.
.
Badge +9

Laatste update: 7-6-2017 23:25


Er is een app-update




Er is net een app-update uitgekomen met een mogelijke fix.
Nu in de AppStore

Hopelijk zijn hier ook de laatste problemen mee verholpen.
Bij mij hetzelfde. Plus het probleem dat de app om de haverklap crashed.
Badge +9
Hoi Nielslubbersen,

Ook bij ons krijgen we aan meerdere kanten door dat dit niet (goed) werkt. Dit wordt doorgegeven aan de ontwikkelaars die hier snel naar gaan kijken. Helaas kan ik je enkel vragen tussentijds geduld te hebben tot het wordt gemaakt (of via de website dit aanvragen).
Excuses voor het ongemak 😞
Dag mijn app is ge├╝pdatet en nu werkt de mb's aanvullen niet meer. Ik had gezien dat er al weer een nieuwe update was. Maar die werkt ook niet. Ik kan alleen online mb's aanvullen. Erg vervelend........
Via Facebook Messenger kan je altijd snel terecht bij tmobile om hulp, dus ik ga even vragen of ze hiervan weten. Want ik neem aan dat ze er dan iets aan gaan doen
Reputatie 1
Hier inderdaad ook dat de app crashed wanneer ik naar bel historie wil gaan, nu werkt de overige functies weer goed, weet niet of de synchronisatie werkt omdat de app crashed bij de belgegevens.
Ik heb meerdere malen een update gehad van de app op mijn iPhone 7, hij opent wel en werkt ook netjes bij, alleen als ik ergens op klik crasht de app en sluit de app af. Iemand hetzelfde?
Reputatie 2
Verwijderd
Reputatie 2
Bij mij werkt het inloggen prima, maar zodra ik in de app klik op 'extra kosten' of op internetverbruik etc, crasht de app. .. Zonde aangezien de vorige versie het prima deed bij mij, en nu het 'verbeterd' is het juist niet goed werkt.

Edit: Jammer dat je niet kunt editen (iig niet via telefoon).
Mijn problemen ontstonden zojuist met de 4.4.1 update.
Versie 4.4 gaf geen problemen.
Reputatie 1
Hier nog niet, ook account laten verwijderen via webcare, opnieuw aan laten maken. App verwijderd opnieuw geïnstalleerd, maar probleem niet opgelost. Maar David heeft het al doorgezet. Dus nu maar afwachten op fix.
Reputatie 4
Badge +6
UPDATE 2-6-2017 15:50: Mijn gedeelte werkt gelukkig weer 😉

Reageer