Beantwoord

Push notificaties iPhone

Reputatie 4
Badge +4
Al sinds ik bij T-Mobile zit krijg ik altijd netjes een SMS wanneer mijn data bijna op is. In de instellingen van de My T-Mobile app zag ik echter dat er nu ook de optie is om dit via een pushbericht te doen in de app. Ik kan echter niet op aan klikken, deze optie is grijs. Het vraagteken erachter geeft als melding dat ik naar de app moet gaan om notificaties te activeren, terwijl deze melding in de app getoond wordt. Ook kan ik nergens vinden hoe ik de notificaties van de app kan inschakelen. Weet iemand hoe dit moet?

Thanks!

Gilbert
icon

Beste antwoord door Kaassausje 31 mei 2017, 01:02

Hoi Gilbert.

Toevallig is deze vraag een paar weken terug ook binnengekomen, dus het antwoord heb ik voor je kunnen terugvinden. :)

De optie is zichtbaar, maar nog niet functioneel. Hij zou 'met de volgende update' geactiveerd worden. De meest recente Android update bevat de optie in ieder geval nog niet. (Het is er wel, maar je kunt het nog niet kiezen.)

Je kunt het antwoord op dezelfde vraag in dit bericht lezen als je wilt. 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Hoi Gilbert.

Toevallig is deze vraag een paar weken terug ook binnengekomen, dus het antwoord heb ik voor je kunnen terugvinden. :)

De optie is zichtbaar, maar nog niet functioneel. Hij zou 'met de volgende update' geactiveerd worden. De meest recente Android update bevat de optie in ieder geval nog niet. (Het is er wel, maar je kunt het nog niet kiezen.)

Je kunt het antwoord op dezelfde vraag in dit bericht lezen als je wilt. 🙂
Reputatie 4
Badge +4
Ah dat verklaart. Ik had dat topic wel zien staan maar niet erin gekeken :p

Dank voor het antwoord, ik wacht de functie dan nog even af 🙂
Dit topic is nu wat ouder, maar lijkt me het beste als hier reageer.

Ik zag vandaag dat er een update was voor de My T-Mobile app en het is nog altijd niet te activeren.
Ik melding via SMS een beetje ouderwets, dus is er nu misschien tijdframe beschikbaar? Zodat de community weet wanneer we het kunnen verwachten.
Reputatie 4
Hoi Nakyoruto,

Goed dat je het zegt!

Het is inderdaad een hele handige optie van de My T-Mobile App. Heb je al geprobeerd om de App opnieuw te installeren? Vaak lost dat het probleem wel op. Zou je dat eens willen doen? Ik hoor graag van je of het dan wel werkt, fingers crossed!

Houd je ons op de hoogte? 🙂
@Muberra

Ik heb het vanmiddag getest, maar helaas, “Aan” is nog altijd grijs en kan niet geselecteerd worden.

@T-Mobile

Waarom brengen jullie een functie uit die overduidelijk niet af is en niet gebruikt kan worden? Ik had liever gezien dat deze functie aangekondigd was en pas uitgegeven als het AF is, in plaats van nu een functie te hebben die ik heel graag zou willen gebruiken, maar niet kan gebruiken omdat het niet af is.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Nakyoruto,

Deze functie is inderdaad op dit moment nog niet beschikbaar, maar dat gaat spoedig wel gebeuren! Nog even geduld en dan kun jij er ook gebruik van maken. 🙂
We zitten alweer in Maart 2018 en ben benieuwd naar de development van deze functie. Het was me opgevallen dat de functie (alhoewel nog niet bruikbaar) uit de app is gehaald. Houdt dit in dat deze feature compleet van de kaart is? Want ik had deze feature graag gehad. Ik heb namelijk liever notificaties dan regematig(e) sms’jes.
Reputatie 7
Badge +20
Goeie vraag, dat ga ik eens navragen! 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nakyoruto,

De pushnotificaties zijn op dit moment niet aan de orde en staat niet op de planning op de korte termijn. We houden het vooralsnog dus bij de SMS'jes voor het dataverbruik.
Wat slecht! Onbegrijpelijk dat dit een jaar geleden als niet werkende functie in de app zit. En nu in de vriezer staat.

Reageer