Beantwoord

Reset databundel vanaf prijs misleidend/onjuist?

• 26 januari 2015
  • 4 reacties
  • 411 Bekeken

Als ik over mijn databundel heen ben en mijn snelheid dus wordt verlaagd staat er het volgende op mijn "My T-Mobile" pagina:
Je MB bundel is op. Je bent teruggezet naar internet met basissnelheid. Je kunt vanaf €2,50 weer snel internetten.

Als ik dan op "Vul MB's aan klik" is de enige prijs die ik kan kiezen €5,08, dit is meer dan het dubbele van de geschetste "vanaf-prijs". Ik kan nergens mijn internetbundel vanaf 2,50 verhogen! Dit vind ik nogal misleidend en op zijn minst onjuist.

Hoe komt dit? En kan de informatie zodanig aangepast worden zodat de juiste "vanaf prijs" wordt weergegeven?
icon

Beste antwoord door Tom 28 januari 2015, 15:19

Ha ThePrutser, goed dat je even contact met ons hierover opneemt!

Je hebt gelijk dat deze informatie in jouw situatie onjuist is. Er wordt hier gerefereerd aan de MB aanvullers waarmee je voor 2 euro je datategoed op volle snelheid met 100MB kunt aanvullen.

Jij maakt echter gebruik van het iSmart prijsplan in combinatie met de Onbeperkt Internet Voordeelbundel. Dit heeft als voordeel dat je voor 5,08 je volledige databundel kunt resetten. Meer MB's voor je euro's dus!

Wanneer je liever gebruikmaakt van de MB aanvullers wil ik je bij hoge uitzondering aanbieden om je Onbeperkt Internet Voordeelbundel te deactiveren. Houd er dan wel rekening mee dat je kosten maakt zodra je databundel of MB aanvuller volledig op is!

Ik zal je feedback wat betreft de informatievoorziening doorzetten. Ik hoop je vraag zo naar tevredenheid in behandeling te hebben genomen.
Vragen hierover? Let me know!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Ha ThePrutser, goed dat je even contact met ons hierover opneemt!

Je hebt gelijk dat deze informatie in jouw situatie onjuist is. Er wordt hier gerefereerd aan de MB aanvullers waarmee je voor 2 euro je datategoed op volle snelheid met 100MB kunt aanvullen.

Jij maakt echter gebruik van het iSmart prijsplan in combinatie met de Onbeperkt Internet Voordeelbundel. Dit heeft als voordeel dat je voor 5,08 je volledige databundel kunt resetten. Meer MB's voor je euro's dus!

Wanneer je liever gebruikmaakt van de MB aanvullers wil ik je bij hoge uitzondering aanbieden om je Onbeperkt Internet Voordeelbundel te deactiveren. Houd er dan wel rekening mee dat je kosten maakt zodra je databundel of MB aanvuller volledig op is!

Ik zal je feedback wat betreft de informatievoorziening doorzetten. Ik hoop je vraag zo naar tevredenheid in behandeling te hebben genomen.
Vragen hierover? Let me know!
Tom, bedankt voor je eerlijke reactie.

En dank je wel voor het aanbod, maar ik bedank (ook nog eens) voor de hoge uitzondering, ik zie liever juiste en correcte informatie.

Helaas zie ik wel vaker onjuiste informatie op de site, waar in een eerder geval niets is mee gedaan, er is in ieder geval nog geen moeite genomen om de betreffende pagina (een andere dan ik in dit topic bedoel) te verduidelijken wat met 1 zin toevoegen opgelost is.

Groet,

Erik
Hi Erik,

dankjewel voor je feedback! Kun je aangeven welke informatie onjuist op de site staat?

Voor wat betreft je opmerking over het aanvullen van MB's ga ik hier mee aan de slag. Ik snap dat de manier waarop het nu staat aangegeven verwarrend is. Ik hou je op de hoogte!
Tom, bedankt voor je eerlijke reactie.

En dank je wel voor het aanbod, maar ik bedank (ook nog eens) voor de hoge uitzondering, ik zie liever juiste en correcte informatie.

Helaas zie ik wel vaker onjuiste informatie op de site, waar in een eerder geval niets is mee gedaan, er is in ieder geval nog geen moeite genomen om de betreffende pagina (een andere dan ik in dit topic bedoel) te verduidelijken wat met 1 zin toevoegen opgelost is.

Groet,

Erik

Hoi Erik,

ik heb even nagekeken of ik de informatie direct toe kan voegen, maar de informatie die je op die plek ziet, is onderdeel van een technisch component. Zou je mij willen helpen door je telefoonnummer via een privébericht naar me toe te sturen. Op die manier kan ik bekijken welk onderdeel we hier precies aan moeten passen zodat klanten die net als jij op een ouder abonnement zitten de juiste informatie zullen zien.

Groet, Bart

Reageer