Beantwoord

Reset snelheid werkt niet

• 29 februari 2016
  • 4 reacties
  • 292 Bekeken

Ik kan al sinds 3 dagen mijn internet snelheid niet resetten, na een dag kreeg ik wel een melding dat jullie storing hadden "Wegens onderhoudswerkzaamheden is deze dienst niet beschikbaar van 2016-02-27 21:00:00 tot en met 2016-02-28 13:00:00. Groet, T-Mobile." Maar hij werkt nu nog steeds niet, heb meerdere malen mijn telefoon gereset en ook mijn betalingen gecontroleerd, op internet kan ik niks vinden overr een storing dus ik vroeg me af of iemand me kon helpen:)?
icon

Beste antwoord door Issam 1 maart 2016, 15:26

Hi Bob,

Welkom op het forum!

Goed dat je dit aangeeft bij ons. De werkzaamheden zijn al voorbij, dus zou je er al gebruik van moeten kunnen maken. Erg vreemd dat dit bij jou niet mogelijk was.

Ik heb direct een MB-aanvuller voor je geactiveerd. Hier kan je direct gebruik van maken. Ik zie trouwens dat je vaker een MB-aanvuller aanschaft. Is het een idee om je internet bundel te verhogen? Voor €5,- pm extra krijg je 500MB tot je beschikking en voor een tientje extra krijg je zelfs 1GB tot je beschikking. Zo hoef je je nooit meer zorgen te maken over het overschrijden van je internet bundel.

Je kan de bundels zelf aanpassen via My T-Mobile. Mocht je hier hulp bij nodig hebben dan kan je dit natuurlijk bij ons aangeven. We helpen je graag verder. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Lagere snelheid omdat je data tegoed op is?
Ja dat heb ik nu, maar normaal kan ik de snelheid weer herstellen met reset 500mb maar dat werkt al een paar dagen niet bij mij
Reputatie 6
Badge +16
Hi Bob,

Welkom op het forum!

Goed dat je dit aangeeft bij ons. De werkzaamheden zijn al voorbij, dus zou je er al gebruik van moeten kunnen maken. Erg vreemd dat dit bij jou niet mogelijk was.

Ik heb direct een MB-aanvuller voor je geactiveerd. Hier kan je direct gebruik van maken. Ik zie trouwens dat je vaker een MB-aanvuller aanschaft. Is het een idee om je internet bundel te verhogen? Voor €5,- pm extra krijg je 500MB tot je beschikking en voor een tientje extra krijg je zelfs 1GB tot je beschikking. Zo hoef je je nooit meer zorgen te maken over het overschrijden van je internet bundel.

Je kan de bundels zelf aanpassen via My T-Mobile. Mocht je hier hulp bij nodig hebben dan kan je dit natuurlijk bij ons aangeven. We helpen je graag verder. 🙂
Top! Hij werkt weer, ben blij dat ik weer radio kan luisteren. Werd dat gratis album van U2 behoorlijk zat;). Zal kijken of ik mijn bundel aanpas. In ieder geval hardstikke bedankt!

Reageer