Vraag

Resetten internet KLACHT

• 25 april 2014
  • 1 reactie
  • 157 Bekeken

Nou het is wel een kang duurig probleem aan het worden zo.. In de laatste versie van de tmobile app en op de internet site my tmobile ook trouwens kan ik dus niet m'n data verbruik zien en ik kan dus ook niet internet resetten. Dit is de zoveelste keer!!! En aangezien ik geen telefoon abonnement heb bij jullie maar alleen n data only ( puur voor het internet in huis aangezien ik geen vaste internet aansluiting kan krijgen in deze oude woning) moet ik steeds met m'n eigen nr naar jullie bellen wat weer geld kost alleen maar om m'n data bundel te resetten. Dit moet toch anders kunnen... Mijn abonnement loopt bijna af en ik ben in staat om over te stappen na al deze problemen dus wat is jullie oplossing hiervoor?? Anders stap ik echt over eind mei!!

1 reactie

Reputatie 5
@Renskevzoest ik begrijp goed dat je hiervan baalt Renske. Ik zie je dataverbruik wel staan op je My T-Mobile pagina. Zie jij ook je datateller weer op zowel de app als je My T-Mobile pagina? Het zou ook moeten lukken om je snelheid te resetten. Ik heb hier een maand terug melding van gemaakt en het probleem is opgelost. Krijg jij nu nog steeds de melding 'Oops pagina niet gevonden' wanneer je de reset via My T-Mobile uitvoert? Mocht dit zo zijn dan mag je mij direct een privébericht sturen. Dan gaan wij dit samen oplossen! Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Reageer