Beantwoord

"Safari kan de pagina niet openen omdat er te vaak is doorverwezen" iPad/iPhone iOS14.2

• 8 december 2020
  • 9 reacties
  • 982 Bekeken

Hoi, op mijn iPad (iOS14.2) kan ik de website van T-Mobile.nl wel bereiken, maar ik kan niet inloggen via https://www.t-mobile.nl/login. Het duurt lang voordat uiteindelijk er “Safari kan de pagina niet openen omdat er te vaak is doorverwezen”. Tot nu toe heb ik dit op 2 iPads en 2 iPhones geprobeerd en allemaal geven hetzelfde resultaat. 

Als ik dezelfde acties op mijn laptop uitvoer, dan kom ik gewoon op de inlogpagina. Zonder problemen.

@T-Mobile, volgens mij gaat er wat mis voor iOS gebruikers. Help!

icon

Beste antwoord door Boris 22 december 2020, 11:42

Hi @bartmars ,

Dank je wel voor je heldere terugkoppeling! Inmiddels is het inderdaad een bekend probleem en zijn we hard opzoek naar de oplossing. In dit topic (link is klikbaar) houden we je op de hoogte.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Cookies/geschiedenis verwijderen maakt geen verschil?

Ik krijg dezelfde melding op de iMac….

iemand suggesties hoe je van deze meldingen afkomt? Nu is het dus ook niet mogelijk om in te loggen om de facturen te downloaden.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @David1973,

We hadden gister twee klanten die ook met hetzelfde probleem zaten en die hebben elkaar geholpen. Ik herkende hier ook jouw probleem in, dus ik was benieuwd of dit ook bij jou de oorzaak is? 

We horen het graag van je!

Hi @David1973,

We hadden gister twee klanten die ook met hetzelfde probleem zaten en die hebben elkaar geholpen. Ik herkende hier ook jouw probleem in, dus ik was benieuwd of dit ook bij jou de oorzaak is? 

We horen het graag van je!

Geen idee… Ik heb zojuist eens alternatieve DNS toegevoegd (van Google) maar dat geeft geen oplossing. Zowel op Wifi als ook op de bekabelde aansluiting niet…. Ik kan alleen op mijn iPhone inloggen op het moment dat ik op 4G zit.

Dus probleem moet ergens in modem zitten. Nog meer suggesties???

Ik zag dat de reacties op dit bericht in de spam folder terecht kwamen. Ik heb het probleem nu ook op mijn laptop (Chrome en Firefox browser). 

Cookies/geschiedenis verwijderen maakt geen verschil?

Nee, helaas niet.

Als DNS servers gebruik ik 1.1.1.1 (Cloudflare) en 9.9.9.9 (QuadDNS). Het probleem treedt ook op met Google (8.8.8.8) en 4.4.2.2.

Het uitschakelen van adblockers zoals Adguard of uBlock in de browser, het maakt niets uit.

@T-Mobile Als het probleem optreedt, dan zie ik 15+ HTTP302 (Code voor “Moved Temporarily”) errors. Ik denk dat dit probleem te herleiden is op de webserver/website of loadbalancers.

Reputatie 4
Badge +2

Hi @bartmars ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ik ben vanzelfsprekend direct je verbinding gaan bekijken, maar zie dat ik geen verbinding kan maken met het modem. Kan je ons meenemen in de opstelling? Ik ben erg benieuwd hoe jouw set-up er precies uitziet. 

Hi @bartmars ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ik ben vanzelfsprekend direct je verbinding gaan bekijken, maar zie dat ik geen verbinding kan maken met het modem. Kan je ons meenemen in de opstelling? Ik ben erg benieuwd hoe jouw set-up er precies uitziet. 

@Boris Dat klopt, ik gebruik jullie modem/router niet. Mijn setup ziet er als volgt uit: Glasomvormer → switch → firewall → switch → access point, waarmee ik draadloos naar Internet ga. Verkeer naar binnen mag alleen onder bepaalde voorwaarden (geen voorwaarden die met T-Mobile uit te staan hebben). Verkeer naar buiten staat open. Ik maak gebruik van publieke DNS servers. Als ik jullie eigen DNS servers gebruik, levert het geen verschil op:

1. Primary: 37.143.84.228
  2. Secundary: 37.143.84.229

Maar dit heeft niets met de situatie uit te staan. Een HTTP302 betekent:

• Using 302 redirects while the domain is moving;
  • Creating a 302 redirect when you move the document;
  • Using a 302 redirect during site protocol change;
  • Creating 302 redirects while site structure is changing.

Meerdere websites zoals Redirect Checker | Check your Statuscode 301 vs 302 (redirect-checker.org) en Redirect Checker, check the redirection of URL with SmalSEOTools (smallseotools.com) geven aan dat er een HTTP302 gebruikt wordt. Er gaat dus iets mis in een systeem bij T-Mobile. 4G heeft het probleem niet, dus ik vermoed dat het alleen mis gaat bij T-Mobile Thuis aansluitingen (David1973 meldt hetzelfde probleem).

Reputatie 4
Badge +2

Hi @bartmars ,

Dank je wel voor je heldere terugkoppeling! Inmiddels is het inderdaad een bekend probleem en zijn we hard opzoek naar de oplossing. In dit topic (link is klikbaar) houden we je op de hoogte.

Reageer