Beantwoord

Samenvoegen accounts mobiel en thuis

• 10 maart 2017
  • 3 reacties
  • 267 Bekeken

Ik ben klant van Tmobile mobiel al jaren en sinds kort ook Tmobile Thuis.
Als ik nu informatie wil hebben over mijn tegoeden en betalingen moet ik 2x inloggen. 1x op mobiel en 1x op thuis. Op de app is thuis helemaal niet mogelijk.

Is het mogelijk dit samen te voegen zodat alles gewoon een goed overzicht heeft?
icon

Beste antwoord door Issam 11 maart 2017, 15:40

Hoi Anmieke,

Dat is inderdaad een goed idee. Alles in 1 overzicht zou makkelijker en overzichtelijker zijn. Hier streven we uiteraard ook naar. Onze systemen zijn nog niet zo ingericht om de gegevens van T-Mobile Thuis onder te brengen bij My T-Mobile. Wanneer dit wel gaat gebeuren durf ik niet te zeggen. Onze collega's die hier over gaan weten in ieder geval dat hier behoefte aan is.

Bedankt voor je bericht. Als je verder vragen, suggesties of verzoeken hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Misschien een goed idee , bij Vodafone was het ook apart zoals nu bij T Mobile.
Alles goed zichtbaar in 1 app of pagina met maar 1 keer inloggen.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Anmieke,

Dat is inderdaad een goed idee. Alles in 1 overzicht zou makkelijker en overzichtelijker zijn. Hier streven we uiteraard ook naar. Onze systemen zijn nog niet zo ingericht om de gegevens van T-Mobile Thuis onder te brengen bij My T-Mobile. Wanneer dit wel gaat gebeuren durf ik niet te zeggen. Onze collega's die hier over gaan weten in ieder geval dat hier behoefte aan is.

Bedankt voor je bericht. Als je verder vragen, suggesties of verzoeken hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!
Zijn er al vorderingen gemaakt voor deze samenvoeging?

Reageer